در صف مرگ؛ مقصر کیست!؟

اگر مرگ را از این همه ارزشی بیشتر باشد

حاشاحاشا که هرگزازمرگ هراسیده باشم!(شاملو )

به برکت۴۲سال حکومت  نظام ولایت فقیه شاهد هر نوع صف بوده ایم و اکنون با گسترش  ویروس کرونا، در  صف مرگ، نوبت خود را انتظار می کشیم!

 مصطفی تاجزاده در توئیتی نوشت:

 [حامی هر کارزاری برای محاکمه تمام مقاماتی که در خرید واکسن کرونا کوتاهی کرده و مسبب مرگ اجتناب‌پذیر هزاران ایرانی شده‌اند (ماده۲۹۵ قانون مجازات اسلامی) هستم. این اقدام باید ملی باشد، همه‌ی ارکان حکومت را دربرگیرد، از بالا و پایین یک‌سان پرسش کند و از ضعیف‌کشی بپرهیزد ].

درتعمیم توئیت فوق عرض می شود:

واضح و مبرهن است که در وهله ی اول  شخص   علی خامنه ای مقصر اصلی است. آن زمان که از مشاوره ی مشاوران نابخرد و مافیای ثروت اندوز و چاپلوسان متملق  دور شیرینی و چربی گوشت تمکین کرد و مانع خرید واکسن شد و بعد آن را با افکار مالیخولیایی خود مبنی بر دخالت اجنه و…  تزویج کرد ..!!

و البته همه ی مصائب این ۴۰ و اندی سال مردم ما ریشه در  اصل ولایت فقیه دارد که به یک شخص قدرتی هم ردیف خدا داده است!

با اینحال، ماله کشانی که دائم با  رفرمیسم فریب و بهانه های متفاوت چون افیون آنرا به ملت تزریق کرده و علاوه بر این، چون بختک حضور مافیایی در مطبوعات، خود را نیز اهل منطق، مدارا، تعامل، دمکرات، آزادیخواه و معتقد به جامعه ی  مدنی می دانتد!!ودر این سال ها با  انحصار مطبوعات و استفاده از رانت آن، با  بی بی سی هم می توانند آزادانه مصاحبه کنند!!

این جماعت نیز مقصر است و باید پاسخ دهد! که چرا برای بقای خود، خر را ول کرده پالان آن را چسبیده اند!!

حتی حاضرند به   رئیسی و  محسنی اژه  ای _ با آن سوابقی که این افراد در عقبه ی خود دارند_ مشاوره دهند و ایشان را در امر اصلاح کشور یاری رسانند؛ طنز تلخ تاریخ!!

روز ۲۴ مرداد موعد زدن دوز دوم  واکس اینجانب بود.

وقتی که در سطح مدیریت کلان، نابخردان حاکم و سوار بر جان و نان مردم شده اند، ازسطح خرد و جز چه انتظاری هست؟!

از کوزه همان برون تراود که در اوست!

امری که می شد با یک روش ساده انجام داد، به دلیل بی خردی و بچه بازی، منجر به درگیری، فحاشی و… شد. و من امروز درمحل زدن واکسن، شاهد آن بودم.

هم چنین وقتی دوز دوم زده شد، از یک کپسول به دو نفر واکسن زده شد. وقتی گفتم مگر امکان دارد؟ یکی از آن پرستاران علاوه بر تائید، گفت: می شود از یک کپسول حتی به ۱۰نفر هم واکسن زد! بهتر است اعتماد کنید!!؟

من که سر درنباوردم… و البته مسئولبت عوارض راست و دروغ بودن دوز دوم و اول واکسن زدن به اینجانب بر عهده ی مجریان آن حوزه است! و خدا بخیر کند!

 محمد شوری(نویسنده و روزنامه نگار )

۲۵ مرداد ۱۴۰۰

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)