در این سری سه قسمتی از رادیو پرده‌دری، امید به همراه سوده و فرانک و زینب درباره اسباب‌بازی‌های جنسی صحبت می‌کنند. باورهای نادرست و تابوهای زیادی درباره استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی وجود دارد و ما در این برنامه درباره کاربردها و طریقه نگهداری از این وسایل صحبت کردیم.

 

در ادامه بحث برنامه قبلی، فرانک و سوده و امید درباره اسباب‌بازی‌های جنسی صحبت می‌کنند. از ویژگی‌‌های اسباب‌بازی جنسی‌ استاندارد گرفته تا انواع مختلف اسباب‌بازی‌ها و کاربردشان. فرانک، امید و سوده درباره تجربه‌های شخصی خودشان تعریف می‌کنند که می‌توانید ویدیوهای آموزشی این دو عزیز رو درباره اسباب‌بازی‌های جنسی در ادامه این مطلب تماشا کنید.

در ویدیو زیر فرانک یکی از اسباب‌بازی‌های جنسی محبوب را معرفی می‌کند.

در ویدیو زیر امید درباره تعدادی از اسباب‌بازی‌های جنسی منتسب به مردانه توضیح می‌دهد.

در ویدیو زیر سوده یکی از اسباب‌بازی‌های جنسی محبوب را معرفی می‌کند. این ویدیو را تماشا کنید و شما هم تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات و پیام‌های شما هستیم.

در ادامه دو نوار قبلی رادیو پرده‌دری، زینب و فرانک و امید به بحث درباره اسباب‌بازی‌های جنسی ادامه می‌دهند و به چند سؤال مهم جواب می‌دهند. آیا اسباب‌بازی‌ها جنسی برای بهتر کردن کیفیت رابطه جنسی لازم است؟ چه چیزهایی می‌تواند جایگزین اسباب‌بازی‌های جنسی کارخانه‌ای باشد؟ آیا اسباب‌بازی‌های جنسی محصول «بی‌بندوباری‌های غربی» هستند؟ با ما همراه باشید تا جواب این سؤال‌ها رو بشنوید.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)