علیرضا پاک فطرت نماینده دور یازدهم مجلس شورای اسلامی از شیراز طی نامه ای خواستار لغو نامگذاری گذری به نام استاد محمدرضا شجریان شد .
در نامه نامبرده به شورای شهر شیراز عنوان شده که “عده کثیری از مردم این کلانشهر(شیراز)” چنین درخواستی داشته اند !!
آقای پاک فطرت شما از شهری با دو میلیون جمعیت با صد و هشتاد هزار رای به عنوان نفر دوم راهی مجلس شدی ، از کدام عده کثیر حرف میزنی؟؟
در اینکه شما و همفکرانتان همواره چوب لای چرخ فرهنگ و ادب این خاک بوده اید شکی نیست و دشمنی شما با استاد شجریان هم بخصوص بعد از سال هشتاد و هشت اظهر و الشمس است و این کینه شما هم تا حدی قابل درک است چه خاستگاه فکری و قدرت گرفتن شما در جبهه مقابل تفکرات استاد شجریان است و انتظاری هم از شما نیست که قدمی در این راستا بردارید و به صداق آن دیالوگی که بین مردم در این چند سال باب شده است
شما جیب ما را نزنید، کمک کردنتان پیش کش
اما حرف اصلی این کینه شما و تصحیح طرز فکرتان نیست بلکه این سخن است که مگر شما نماینده چند درصد از مردم شیراز هستید که از قول مردم شیراز حکم میدهید؟؟
این عده کثیر که از شما درخواست کرده اند دقیقآ چند نفر هستند؟؟ اصولا هستند یا که وجود خارجی ندارند؟
برادر جان دری به تخته ای خورده و مردم انتخابات را تحریم کردند و شما به مجلس فرمایشی راه یافتید، چرا اینقدر خودتان را جدی میگیرید ؟؟
همانگونه که مردم ، نمایندگی شما را شوخی تلخ تلقی میکنند ، چه بهتر که شما هم این پست خودتان را جدی نگیرید و از قول مردم شهر من صحبت نکنید یا حداقل به اندازه آرائی که آوردی حرف بزن نه از قول عده کثیر مردم شیراز
اگر هم میخواهی اظهار نظر کنی در مورد اشخاصی که به قد و قواره فکریت میخورند صحبت کن نه در مورد شخصیتی چون استاد شجریان .
 
ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
 
خلیلی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)