مونتاژ نوشته ای به نام من و انتشار آن در سایت های مختلف بدون آگاهی خودم، عملی است غیر اخلاقی و من آنرا محکوم می کنم. اخیراً نوشته ای تحت عنوان: “کسی که فارسی را زبان رسمی ایران بشناسد، طبق اعلامیه حقوق بشر محکوم است” بنام من در سایت های مختلف نشر شده است.

اخیراً نوشته ای تحت عنوان:  “کسی که فارسی را زبان رسمی ایران بشناسد، طبق اعلامیه حقوق بشر محکوم است”  بنام من در سایت های مختلف نشر شده است.  گر چه به نظر می رسد، اجزاء و مضمون آن نوشته متعلق به من است، ولی از قسمت های مختلفی از مقالات و نوشته های متعدد من گرفته شده و کنار هم چیده شده اند تا به شکل یک نوشته مستقل و جدید جلوه داده شود!  علاوه بر آن، من تاکنون نوشته ای تحت این عنوان ننوشته ام.

 نظرات من در مورد حقوق غیر قابل انکار ملیت های ایران، بویژه حقوق زبانی  و ضرورت آزادی زبان ترکی آذربایجانی بر کسی پوشیده نیست، چنان که در تمامی طول عمر خود از آن حقوق دفاع کرده و خواهم کرد.   حال، ترتیب دهندگان آن با چه قصد و نیتی به این عمل مبادرت کرده اند، موضوعی است که هنوز روشن نیست.

 مونتاژ نوشته ای به نام  من و انتشار آن در سایت های مختلف بدون آگاهی خودم، عملی است غیر اخلاقی و من آنرا محکوم  می کنم.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com