عصر روز گذشته خانواده جعفر عظیم زاده از طریق تماس تلفنی اسماعیل عبدی و امیرسالار داوودی از داخل زندان اوین مطلع شدند که جعفر عظیم زاده پس از دستور ‌اعزام اورژانسی پزشک بهداری زندان به بیمارستان طالقانی منتقل شده است. پزشک زندان پس از معاینه و تشخیص شرایط اورژانسی قلب و‌ ریه جعفر ، وی را جهت انجام معاینات بیشتر و‌ انجام امور درمانی به بیمارستان انتقال داده بود.
پس از شنیدن این خبر خانواده و دوستان جعفر سریعاً به بیمارستان طالقانی مراجعه کردند اما پس از انتظار تا ساعات پایانی شب هیچگونه خبری از جعفر نیافتند و مسئولین بیمارستان نیز از انتقال جعفر اظهار بی اطلاعی کردند.
از دیشب تاکنون نیز کوچکترین خبر ‌و اطلاعی از مکان و وضعیت جعفر به خانواده وی نرسیده است.
مشخص نیست که آیا جعفر را به بیمارستان منتقل کرده اند یا نه و اگر انتقال یافته آیا به بیمارستان طالقانی آورده‌اند و یا بیمارستانی دیگر.
شرایط جسمانی جعفر عظیم زاده بسیار وخیم است و‌ با درنظرداشت احتمال ابتلای وی به کرونا ممکن است هر لحظه اتفاق ناگواری برای او بیافتد.
عدم اطلاع‌رسانی وضعیت جعفر به خانواده چیزی از شکنجه روانی و اعمال آزار و اذیت آنها کم ندارد. مسئولین زندان باید سریعاً خانواده جعفر و جامعه را از وضعیت سلامتی وی باخبر ‌نمایند.

 

اتحادیه آزاد کارگران ایران

۲۷ مرداد ۹۹

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)