محمد حسین زیبائی نژاد معروف به حسین  نجات علاوه بر جنایات بیشماری که بر علیه مردم ایران اعمال نمود، اجرا کننده حکم مرگ هاشمی رفسنجانی که توسط سیدعلی خامنه ای صادر شد هم بود. او در هفتم دی ۱۳۹۵ به معاونت  جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران منصوب شد. حسین نجات حکم مرگ هاشمی رفسنجانی را در نوزدهم دی همان سال یعنی دوازده روز بعد از منصوب شدنش به این مقام و ساعاتی پس از اعلام فتوای قتل اکبر هاشمی رفسنجانی به عنوان «شیطان اکبر ما» توسط سیدعلی خامنه ای در سخنرانی همان روزش در قم را به اجرا گذاشت. حتی میتوان گفت که اجرای فتوای قتل هاشمی رفسنجانی یکی از دلایل گزینش او در این مقام در آن زمان هم بوده.

بدون شک حکم و فتوای از میان برداشتن هاشمی رفسنجانی در جلسه با ریاست سیدعلی خامنه ای و ملایان دیگر از قبل تأیید شده بود. اما هیچ آخوندی حاضر در آن جلسه زیر بار امضاء آن فتوا مانند آنچه در مورد قتلهای زنجیره ای کردند نرفته بودند. بهمین دلیل شخص خود خامنه ای در حین  سخنرانی نوزدهم دی ۱۳۹۵ در قم با این جملات این فتوا را شفاهی صادر کرد.  

سید علی خامنه ای: البتّه این را هم عرض بکنم که فقط اینها هم دشمن نیستند، علاوه‌ی بر اینها یک دشمن دیگری وجود دارد و او درون خود ما است. خود ما یعنی چه؟ یعنی من، شما، فلان مسئول، فلان جوان. آن دشمن درونی چیست؟ آن دشمن درونی عبارت است از بی‌انگیزگی، ناامیدی، بی‌حالی، بی‌نشاطی‌، تنبلی؛ اینها دشمن ما است. اَللّهُمَّ‌ اِنّى‌ اَعوذُ بِکَ‌ مِنَ‌ الکَسَلِ‌ وَ الهَرَمِ وَ الجُبنِ وَ البُخلِ وَ الغَفلَهِ وَ القَسوَهِ وَ الفَترَهِ وَ المَسکَنَه؛(۳) اینها دشمنهای ما هستند. اَللّهُمَّ اِنّی اَعوذُ بِکَ مِن نَفسٍ لا تَشبَع وَ مِن قَلبٍ لا یَخشَع وَ مِن دُعاءٍ لا یُسمَع و مِن صَلاهٍ لا تَنفَع؛(۴) اینها دشمنان درونی ما هستند؛ همه را به گردن بیرونی‌ها نمی‌اندازیم. ما هم اگر بد عمل کنیم، اگر به وقت عمل نکنیم، اگر تنبلی کنیم، اگر دشمن را اشتباه بگیریم، اگر به جای شیطان اکبر واقعی، یک برادر ناباب یا ناراهی -که حالا برادر ما است، ولو ناباب و ناراه است- شیطان اکبر ما شد، ضربه خواهیم خورد. پس این هم دشمن ما است،

آشنایم

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)