این مقاله ۵ سال قبل در سایت خبری تحلیلی آژانس ایران خبر (زیر) منتشر شد که بعد از چند مدت این سایت از دسترس خارج شد!
http://bit.ly/2x1IQaD

حتی دانش آموزان من هم این را می دانند که ماهیت و اهداف و منافع متضاد دو کشور امپریالیستی و قدرت طلب آمریکا و ایران هرگز فرصت همزیستی مسالمت آمیز به آنها را نمی دهد. قضیه وقتی خطرناکتر می شود که بدانیم هر دوی این کشورها درصدد حذف دیگری هستند و اینکه سیاست های کلان آنها نه توسط رییس جمهوری خاص بلکه توسط اتاق فکر سیاستمداران درجه یک آنها ترسیم می شود. با این حال و علیرغم اینکه بنیان گذار به اصطلاح جمهوری اسلامی ایران آمریکا را شیطان بزرگ خوانده بود دولت روحانی – با وجود مخالفت خامنه ای – گول هویج (رفع تحریمهای) آمریکا (اوباما) را خورد و وارد رینگ برجام شد. و این دقیقا همان چیزی بود که سیاست گذاران آمریکا در انتظار آن بودند. البته دلیل اینکه خامنه ای تن به این تله داد این بود که تحت فشار نارضایتی های مردم ایران و نیز مجامع بین المللی هم بود و بنابراین جام زهر برجام را نوشید.

در هر صورت نتیجه این مبارزه نابرابر آمریکا و ایران در رینگ برجام هم از قبل مشخص است. ایران نحیف و بیمار و علیل را یارای مبارزه با یک مبارز حرفه ای و هوشمند و کار کشته همانند آمریکا نیست. البته نباید فراموش کرد که سپاه هم با موشک پرانی های گه و بی گاه خود و دیگر کار شکنی هایش در صدد به شکست کشاندن برجام است چرا که تنها راه تسخیر پست ریاست جمهوری و کابینه دولت روحانی را در به شکست کشاندن برجام می بیند.

در روند اول مبارزه، ترامپ ضمن فلج کردن تاسیسات هسته ای ایران، چشم هسته ای ایران (راکتور هسته ای اراک) را کور کرد (با سیمان پر کرد). در روند دوم با تهدید نامحسوس اروپایی ها اقتصاد ایران را که از قبل فلج بود علیل نگه داشت. و در روند سوم شاهد بودیم که استراتژی آمریکا به گوشه رینگ کشاندن ایران برای وارد آوردن ضربه نهایی به آن بود که در این کار هم با تحریم سپاه و … موفق شد. و حالا مردم ستمدیده ایران منتظر حرکت بعدی آمریکا هستند که همیشه ضربه نهایی هم با او بوده است.

در خاتمه یاد آوری می نمایم که این استراتژی آمریکا دقیقا همان استراتژی ای هست که رژیم ایران در برخورد با منتقدان و مخالفان خود در پیش می گیرد! ببینید با من و رویا ها و روح و روان و نسل من چه کردند:
https://iranglobal.info/node/70968

دکتر سید محمد حسینی معلم مشهدی توسط اطلاعات دستگیر وسپس در بیمارستان روانی بستری کرده اند

دکتر سید محمد حسن حسینی: آزار و اذیت، ترعیب، بازداشت و شکنجه من توسط رژیم فاشیستی و شیطانی ایران

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)