جواد سلیمانی، همسر الناز نبیی، از قربانیان #هواپیمای_اوکراینی خطاب به روحانی: سرنوشت شما، رهبر رژیم و همه #فرقه_تبهکار از قذافی و صدام‌ها بدتر خواهد بود دیر یا زود
.
او در اینستاگرامش نوشته:
.
«هر چه می‌گذرد دروغ‌گویی رژیم ایران عیان‌تر می‌گردد. از همان ابتدا تمامی مسوولین ارشد در جریان ماجرا بودند اما تلاش کردند قضیه را مخفی نگه دارند. اقای روحانی، سازمان هواپیمایی کشور زیرمجموعه شماست، چرا اجازه دادید سه روز مداوم رییس آن به مردم وقیحانه دروغ بگوید. برج مراقبت از قضیه اگاه بوده است و سازمان هواپیمایی کشور وقیحانه قضیه را انکار می‌کرد. ایمان دارم سرنوشت شما، رهبر رژیم و همه #فرقه_تبهکار از قذافی و صدام‌ها بدتر خواهد بود دیر یا زود.
.
جمعی از خانواده قربانیان شکایت خود را ثبت کرده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم رژیم ایران هم‌چون جنایات قبلی‌اش مساله را به فراموشی بسپارد و اجازه اعتراض ندهد. رژیم ایران بداند تبعات جنایتش فراتر از لاکربی برای لیبی خواهد بود. امیدوارم ایران به وضعیت سوریه، لیبی یا عراق دچار نگردد.
.
تمام کسانی که خالصانه به این رژیم و رهبرش اعتقاد داشته‌اند، ببینند رسوایی و ظلم و دروغ این فرقه را. آن بسیجی که به من پیام می‌دهد من دیگر اعتقادی به رهبر ندارم؛ آن مدافع حرم (بشار اسد) که تمام بنیان‌های فکری‌اش متزلزل شده است؛ آن دانشجوی دانشگاه امام صادق که نمی‌تواند رفتار رهبر رژیم را درک کند؛ همه ببینید که یک عمر‌ چگونه با دین و به واسطه جهل‌مان چه جنایت‌هایی که این رژیم بر مردم نکرد. خود شما که اعتقاد به رژیم و رهبرش داشتید بپرسید و ساکت نباشید در قبال این جنایت و جنایتهای قبلی. قطعا همه باید در قبال حمایت‌های قبلی و فعلی‌شان از ظالم در این دنیا و آن دنیا پاسخگو باشند.
.
دیگر هیچ حرفی از رژیم مقبولیت داخلی و بین‌المللی ندارد، رژیم ایران باید خود را آماده کند که عمدی نبودن جنایت را ثابت کند.»

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)