بین طرفداران و مخالفان مشایی درگیری شدیدی رخ داد که منجر به دخالت نیروی انتظامی و بازداشت تعداد زیادی از حاضران میشود.

به گزارش بلاغ،در جریان چهارمین سفر استانی هیئت دولت به استان اصفهان پس از سخنرانی محمود احمدی نژاد در مراسمی که در دور جدید سفرهای استانی تحت عنوان ” نقش جوانان در خلق حماسه سیاسی ” برگزار شد موضع گیری هایی بین طرفداران و مخالفان مشایی بوجود آمد.

قضیه از آنجا بالا گرفت که یکی از جوانان حاضر در سالن در پایان سخنرانی احمدی نژاد برخاست و گفت شما در یکی از دیدارهایتان بین داشجویان گفتید که “چشم انتظار یاران ۸۴ خود هستیم” بنده به شما اعلام می کنم ما سال ۸۴ یار شما بودیم، هنوز هستیم و همواره خواهیم بود.

در این لحظه تعدادی از حاضران در سالن شعار ” احمدی زنده باد – مشایی پاینده باد” سر دادند که در مقابل مخالفان مشایی با شعار” مرگ بر ضد ولایت فقیه ” پاسخ دادند که بعد از آن طرفداران مشایی شعار ” سید علی زنده باد – مشایی پاینده باد ” سر دادند، شعاری که پیش از این در اوایل جلسه با عنوان ” احمدی زنده باد – مشایی پاینده باد” عنوان شده بود و همچنین شعار دادند ” احمدی مشایی – دو یاور ولایی”

پس از پایان سخنرانی احمدی نژاد و ترک سالن بین طرفداران و مخالفان مشایی درگیری شدیدی رخ داد که منجر به دخالت نیروی انتظامی و بازداشت تعداد زیادی از حاضران میشود.

ا

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com