ماف نیوز: حکم دو سال حبس آزاد صالحیان از اهالی سقز در دادگاه تجدیدنظر به ۱۷ ماه حبس کاهش یافته و جهت تحمل حکم بازداشت و به زندان منتقل شد. وی سال گذشته از سوی دادگاه انقلاب این شهر از بابت اتهامات “تبلیغ علیه نظام” و “توهین به رهبری” به دو سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز یکشنبه ۱۴ مهرماه ۱۳۹۸، “آزاد صالحیان” ۲۴ ساله از اهالی شهرستان سقز جهت تحمل حکم ۱۷ ماه حبس بازداشت و روانه‌ی زندان این شهر شد.

آزاد صالحیان


تلگرام ماف نیوز
او روز سه‌شنبه ۴ دی‌ماه ۹۷ از بابت اتهامات “تبلیغ علیه نظام” و “توهین به رهبری” به ۲ سال حبس محکوم شده بود و اخیرا حکم در دادگاه تجدیدنظر به ۱۷ ماه حبس کاهش یافته بود.

آزاد صالحیان در تاریخ ۱۵ مردادماه ۹۷ توسط نیروهای امنیتی در سقز بازداشت و پس از اتمام بازجوییها با تودیع قرار وثیقه موقتا تا هنگام پایان مراحل دادرسی آزاد شده بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com