ماف نیوز: از ۱۰ ماه پیش خانواده‌ی یک شهروند بازداشت‌شده در بانه به نام پیام انوری نتوانسته‌اند هیچ اطلاعی در رابطه با محل نگهداری‌اش به دست بیاورند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، از ده ماه پیش هیچ اطلاعی در رابطه با محل نگهداری “پیام انوری” از اهالی شهرستان بانه به دست نیامده است. او طی این مدت حتی نتواسته است با خانواده‌اش ارتباط برقرار کند.

پیام انوری


تلگرام ماف نیوز
پیام انوری روز شنبه ۳ آذر ۹۷ در محل سکونتش در بانه بدون ارائه‌ی مجوز قضایی از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد.

اتهام مطروحه علیه این شهروند در هنگام بازداشت، “ارتباط با یکی از احزاب کرد مخالف نظام” عنوان شده است اما با این حال از مستندات و مصادیق مربوط به اتهام مورد ذکر اطلاعی به دست نیامده است.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com