ماف نیوز: یک شهروند بازداشت‌شده در سنندج توانست پس از دو هفته بازداشت و بازجویی در بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات این شهر خانواده‌اش را ببینند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز جمعه ۲۸ تیرماه ۱۳۹۸، “رمضان سلطانیان” توانست خانواده‌اش را پس از ۱۴ روز بازداشت و بازجویی به مدت چند دقیقه در حضور مامورین در بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات سنندج بینند.

رمضان سلطانیان


تلگرام ماف نیوز
او روز ١۵ تیرماه، بدون ارائه‌ی مجوز قضایی و به همراه ضرب و شتم در محل سکونتش از طرف ماموران اداره‌ی اطلاعات این شهر بازداشت شده بود.

اتهام مطروحه علیه این شهروند “همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام” می‌باشد. با این حال اطلاع دقیقی از مصادیق اتهام موردذکر به دست نیامده است.

همچنین رمضان سلطانیان تاکنون به وکیل دسترسی ندارد. او پیش از این نیز چندین بار سابقه‌ی بازداشت و بازجویی داشته است.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com