ماف نیوز: یک شهروند به نام حمید کرونانی از اهالی شهرستان دهگلان که از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده بود، با تودیع وثیقه موقتا آزاد شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، یک شهروند به نام “حمید کرونانی” ۲۴ ساله از اهالی روستای کروندان از توابع دهستان “حومه”ی دهگلان پس از اتمام بازجوییها، با تودیع وثیقه و تا پایان مراحل دادرسی به صورت موقت از بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات آزاد شد.

حمید کرونانی

تلگرام ماف نیوز
او روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه ۹۸ به اتهام “همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام” بازداشت شده بود. با این حال اطلاع دقیقی در رابطه با مصادیق مربوط به اتهام مورد ذکر به دست نیامده است.

پس از بازداشت، تلفن همراه و برخی دیگر از وسایل شخصی وی هم ضبط شده‌ بودند.

از زمان بازداشت تا هنگام درخواست وثیقه، خانواده‌ی حمید کرونانی نتوانسته بودند در رابطه با وضعیت وی اطلاع دقیقی به دست بیاورند.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com