«آنکه بر در می کوبد شباهنگام به کشتن چراغ آمده است»

ابراهیم رئیسی از معتمدین هر دو رهبر خونریز حکومت اسلامی، خمینی و خامنه‌ای است که امروز به ناحق به عنوان رییس جمهور به مردم ایران تحمیل شده است.

ابراهیم رئیسی در آغاز انقلاب از طلبه های مدرسه حقانی بود، خدمات به نظام اسلامی را از بازجویی و شکنجه گری آغاز کرد و هنوز بیست ساله نشده بود که از سوی دادستان کل کشور، محمد موسوی خوئینی ها یکی از چهره های کنونی اصلاح طلب به دادستانی کرج و همدان گمارده شد. در همه پست هایی که در ۴۰ سال گذشته داشته، بی رحمی و شقاوت از ویژگی های برجسته او بوده است .

ابراهیم رئیسی یکی از متهمان اصلی جنایت علیه بشریت در ایران است و باید به جرم جنایت های دهه ۶۰ و عضویت درهیئت مرگ که در شکنجه و قتل دولتی چند هزار زندانی سیاسی در تابستان ۶۷ که احکام زندان داشتند، و به جرم ناپدیدسازی قهری آن‌ها، و همچنین به دلیل آزار و شکنجه مادران و خانواده‌های خاوران و دیگر خانواده‌های دادخواه، همکاری در کشتار و زندانی کردن و شکنجه چند هزار نفر از معترضان آبان ۹۸, پرده پوشی کشتار مسافران پرواز ۷۵۲ و غارت اموال عمومی و غیره پاسخگو باشد. ترفیع مقام متهمان به جنایت در ایران، نمودی آشکار از سلطه‌ی مطلق دیکتاتوری برای عدم پاسخگویی و مصونیت بخشیدن به جنایتکاران در ایران است. ما نه تنها ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور ایران به رسمیت نمی شناسیم، بلکه هیچ کدام از مقامات این حکومت جنایتکار را به رسمیت نمی‌شناسیم، زیرا همگی آنان مستقیم یا غیر مستقیم در جنایت های حکومت اسلامی و سرکوب مردم سهیم هستند و نمی‌توانند بر مسند قدرت بنشینند.

ما همچنین از بیانیه اخیر سازمان عفو بین الملل علیه رئیسی و سیاست ارتقا مقام و مصونیت جنایتکاران در رژیم اسلامی حمایت می‌کنیم و از سازمان ملل متحد و از سازمان های مستقل حقوق بشری از جمله عفو بین الملل می‌خواهیم که این موضوع را به طور جدی پیگیری کنند. ما دادخواهان خاوران تا دادخواهی پرونده جنایت های دهه شصت و قتل عام زندانیان سیاسی تابستان ۶۷ ازپای نخواهیم نشست.

«ما زنده بر آنیم که آرام نگیریم، موجیم که آسودگی ما عدم ما است»

دادخواهان خاوران

یکم تیر ۱۴۰۰

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)