ماف نیوز: مسئول شعبه‌ی انجمن فرهنگی “نوژین” در شهرستان کامیاران و یکی دیگر از اعضای این انجمن از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

به گزارش ماف نیوز، انجمن نوژین اعلام کرد: روز چهارشنبه ۵ تیرماه ۱۳۹۸، “سیروان ابراهیمی” مسئول شعبه‌ی انجمن فرهنگی “نوژین” و یکی از مدرسین زبان کردی در این انجمن به نام “منت رحمانی” در شهرستان کامیاران از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

تلگرام ماف نیوز
بازداشت این شهروندان بدون ارائه‌ی مجوز قانونی صورت گرفته است و پیگیری‌ خانواده‌های این افراد جهت کسب اطلاع از سرنوشت و محل نگهداری‌شان نتیجه‌ای در پی نداشته است.

بازداشت منت رحمانی در روستای “لون سادات” و بازداشت سیروان ابراهیمی در شهر کامیاران صورت گرفته است.

همزمان یکی دیگر از فعالین این انجمن به نام “زهرا محمدی” که روز پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸ در سنندج بازداشت شده بود، همچنان تحت بازداشت به سر می‌برد.

سیروان ابراهیمی

منت رحمانی

زهرا محمدی


+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com