ماف نیوز: امید شاه‌محمدی، معلم و فعال صنفی معلمان دیواندره که سال گذشته در شعبه‌ی یکم دادگاه انقلاب سنندج به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود، جهت تحمل حبس به زندان مرکزی سنندج منتقل شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، “امید شاه‌محمدی” فعال صنفی معلمان دیواندره بازداشت و جهت اجرای حکم یک سال حبس به زندان مرکزی سنندج منتقل شد.

امید شاه‌محمدی


تلگرام ماف نیوز
وی روز ۲ اسفندماه ۹۷ از سوی شعبه‌ی یکم دادگاه انقلاب سنندج با طرح اتهام “اقدام علیه امنیت ملی” به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

امید شاه‌محمدی در تاریخ ۲۱ آبان‌ ۹۷ یعنی یک روز پیش از تحصن سراسری معلمان توسط نیروهای امنیتی بازداشت و روز پنج‌شنبه ۲۹ آذر با تودیع وثیقه‌ی ۱۰۰ میلیون‌ تومانی تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com