ماف نیوز: خلیل کریمی فعال کارگری سنندج توسط شعبه‌ی چهارم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان احضار شد. پیش از این او در دادگاه بدوی به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، “خلیل کریمی” فرزند محمدامین، برای حضور در روز ۲۳ تیرماه ۹۸ به شعبه‌ی چهارم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان احضار شد.

خلیل کریمی


تلگرام ماف نیوز
در پرونده‌ی موردذکر، آقای کریمی روز ۱۴ تیر ۹۷ در رابطه با “تبلیع علیه نظام”، “شرکت‌کردن در مراسم روز جهانی کارگر” و “شرکت در کمپین نه به اعدام” تفهیم اتهام شده بود.

خلیل کریمی نهایتا روز ۱۹ شهریور ۹۷ توسط شعبه‌ی اول دادگاه انقلاب سنندج محاکمه شده و روز شنبه ۱ دی‌ماه حکم یک سال حبس تعزیری از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام از طریق شرکت‌ در تجمعات غیرقانونی” به وی ابلاغ شد.

این فعال کارگری، قبلا هم چندین بار در همین رابطه با بازجویی و بازداشت مواجه شده است.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com