ماف نیوز: اسحاق روحی فعال کارگری بازداشت‌شده که روز جهانی کارگر در سنندج بازداشت شده بود، پس از گذران ۳۲ روز بازداشت در بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات سنندج و زندان مرکزی با تودیع وثیقه آزاد شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، “اسحاق روحی” فعال کارگری بازداشت‌شده در سنندج، با تودیع وثیقه‌ی یکصد میلیون تومانی به صورت موقت از زندان سنندج آزاد شد.

اسحاق روحی پس از آزادی، به همراه جمعی دیگر از فعالین کارگری سنندج


تلگرام ماف نیوز
آقای روحی روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ همزمان با روز جهانی کارگر در شهرک “نایسر” سنندج، بدون ارائه‌ی برگه‌ی قضایی از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شده بود.

او نهایتا روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت با حضور در شعبه‌ی دوم بازپرسی، دفاعیات خود را ارائه داد و در نهایت بازپرس پرونده برای آزادی موقت ایشان وثیقه‌ی ۵۰۰ میلیون تومانی درخواست کرد.

آن زمان او به دلیل عدم توانایی در تامین وثیقه از سوی خانواده، پس از صدور قرار، به زندان مرکزی سنندج منتقل شد.

اسحاق روحی پیش از آن نیز چندین بار در رابطه با فعالیتهایش در دفاع از حقوق کارگران احضار و مورد بازجویی قرار گرفته بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com