ماف نیوز: اسحاق روحی فعال کارگری در سنندج با صدور قرار وثیقه‌ی ۵۰۰ میلیون تومانی در دادگاه، به علت ناتوانی در تامین وثیقه مجددا به زندان سنندج بازگردانده شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، “اسحاق روحی” فعال کارگری از اهالی سنندج با حضور در شعبه‌ی دوم بازپرسی، آخرین دفاعیات خود را ارائه داد و در نهایت بازپرس پرونده برای آزادی موقت ایشان وثیقه‌ی ۵۰۰ میلیون تومانی درخواست کرد.

اسحاق روحی


تلگرام ماف نیوز
یک منبع مطلع در این رابطه گفت: “اسحاق روحی به دلیل عدم توانایی در تامین وثیقه از سوی خانواده، پس از صدور قرار، مجددا به زندان مرکزی سنندج بازگردانده شده است.”

او پیش از این با اتمام مراحل بازجویی، قبل از صدور حکم به زندان مرکزی این شهر منتقل شده بود و از زمان بازداشت نتوانسته بود خانواده‌اش را ببیند.تنها پس از دستگیری، یک بار توانسته بود در تماسی کوتاه، بازداشتش را به اطلاع خانواده‌ برساند.

آقای روحی روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ ۹۸ همزمان با روز جهانی کارگر در شهرک “نایسر” سنندج، بدون ارائه‌ی برگه‌ی قضایی از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد.

اسحاق روحی پیش از آن نیز چندین بار در رابطه با فعالیتهایش در دفاع از حقوق کارگران احضار و مورد بازجویی قرار گرفته بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com