ماف نیوز: فرهاد صالحی مدیر پایگاه خبری تحلیلی “سلام پاوه” به دادستانی پاوه احضار شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، “فرهاد صالحی” مدیرمسئول سایت سلام پاوه طی تماسی تلفنی از سوی مدیر دفتر دادستان پاوه مطلع شده است که باید جهت پاره‌ای از توضیحات به دفتر دادستانی پاوه حضور یابد.

فرهاد صالحی

تلگرام ماف نیوز
علت دقیق احضار فرهاد صالحی مشخص نشده است. او در چند سال اخیر با رویکردی انتقادی، مطالبی را در مورد ضابطه‌های سازمانی و مسئولین، عدم رسیدگی به مناطق محروم و کولبرها منتشر کرده بود.

در آخرین مورد از احضار و یا بازداشت فعالین رسانه‌ای در شهرستان پاوه، شامگاه ۱۶ تیر ۹۷، “مظفر ولدبیگی” روزنامه‌نگار و مدیر سایت خبری “نوریاو” به دلیل درج یک خبر در رابطه با ایجاد مزاحمت شماری از نیروهای لباس شخصی برای یک خانواده به دستور دادستانی پاوه توسط نیروهای پلیس امنیت این شهر بازداشت و پس از اتمام بازجوییها به صورت موقت آزاد شده بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com