ماف نیوز: حسین باقری از اهالی شهرستان ملکشاهی واقع در استان ایلام از روز سه‌شنبه ۲۸ اسفندماه سال گذشته به دلیل فعالیت برای برگزاری مراسم نوروز و چهارشنبه سوری کماکان در بازداشت نیروهای انتظامی این شهرستان به سر می‌برد.

به گزارش ماف نیوز به نقل از هرانا، “حسین باقری” از اهالی ملکشاهی استان ایلام در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۷ توسط نیروهای انتظامی شهرستان ملکشاهی بازداشت شده است و تاکنون هیچ یک از اعضای خانواده‌اش موفق به انجام ملاقات با وی نشده‌اند.

حسین باقری

تلگرام ماف نیوز
یک منبع نزدیک به خانواده‌ی باقری در خصوص بازداشت و آخرین وضعیتش گفت:”وی در رابطه با فعالیت‌هایش در خصوص برگزاری مراسم نوروز و چهارشنبه سوری در شهرستان ملکشاهی و همچنین تبلیغ برای پوشیدن لباس کردی در این مراسم، روز سه‌شنبه ۲۸ اسفندماه توسط نیروهای انتظامی بازداشت شد. سپس به بازداشتگاه مرکزی استان ایلام واقع در جنب زندان مرکزی این شهرستان منتقل شده و کماکان در بازداشت به سر می‌برد”.

این منبع در ادامه افزود:”بر طبق آخرین اطلاعاتی که در خصوص وضعیت آقای باقری به دست آمده است، وی در اعتراض به نحوه‌ی بازداشتش دست به اعتصاب غذا زده است. با این حال تاکنون اجازه ملاقات به اعضای خانواده و وکیل ایشان داده نشده است”.

حسین باقری در نوشته‌ها و اشعاری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است، خود را با نام ژاکان باران هم معرفی می‌کند.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com