ماف نیوز: ساعاتی پیش سه شهروند از اهالی شهرستان سنقر در استان کرمانشاه به نامهای کیومرث واعظی، جبار حاجی مرادی و هادی باقری پس از پنج روز بازداشت آزاد شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷، “کیومرث واعظی”، “جبار حاجی مرادی” و “هادی باقری” سه شهروند ساکن شهرستان سنقر از بازداشتگاه سپاه پاسداران آزاد شدند.

از راست “جبار حاجی مرادی” و “کیومرث واعظی”

این افراد روز پنجشنبه ۲۵ بهمن‌ماه، پس از تفتیش منازلشان و ضبط تلفنهای همراه و رایانه هایشان توسط ماموران اطلاعات سپاه پاسداران کرمانشاه بازداشت شده بودند.

پیش از این هرانا گزارش داده بود که کیومرث واعظی، از مسئولین ستاد حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در شهرستان سنقر، در دیماه سال جاری طی ابلاغیه‌ای برای روز ۱ بهمن‌ماه به دادگاه احضار شده بود. وی در تیرماه سال گذشته نیز بە ادارە اطلاعات سنقر احضار و ساعاتی بازجویی شده بود. همچنین پرونده دیگری برای وی و جبار حاجی مرادی در خصوص اتهامات “نشر اکاذیب” و “و توهین به مسئولان” در شهر سنندج تشکیل شده است.

تا لحظه تنظیم این گزارش هیچ اطلاع دقیقی در خصوص اتهامات مطروحه علیه این شهروندان در دست نیست.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com