ماف نیوز: دو شهروند بازداشت‌شده در شهرستان سروآباد به صورت موقت آزاد شدند و همزمان دو تن دیگر همچنان در بازداشت و تحت بازجویی به سر می‌برند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، دو تن از اهالی روستای سلین از توابع بخش اورامان شهرستان سروآباد به نام‌های «انصار ادوایی» ۲۷ ساله و «فردین ادوایی» ٢۴ ساله پس از بازجویی به صورت موقت آزاد شدند.

تلگرام ماف نیوز
این دو شهروند روز ۲۵ آذر توسط نیروهای امنیتی سپاه پاسداران بدون ارائه‌ی مجوز قانونی بازداشت شده بودند.

روز پنجشنبه ۲۲ آذر نیز یک شهروند از اهالی همین روستا به نام «حمید احمدی» از سوی نیروهای مورد ذکر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

همان روز یک شهروند از اهالی روستای دگاگا از توابع اورامان به نام «زانیار مرادی» (ارتباطی با زانیار مرادی، زندانی سیاسی اعدام‌شده ندارد) در محل کارش در شهرک صنعتی مریوان توسط لباس‌شخصی‌ها بازداشت شده است.

تاکنون اطلاع دقیقی در رابطه با اتهامات مطروحه علیه این افراد به دست نیامده است‌.

«حمید احمدی»

«فردین ادوایی»

«انصار ادوایی»

+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com