ماف نیوز: چهار شهروند در شهرستانهای پیرانشهر، ارومیه و دیواندره توسط نیروهای لباس‌شخصی بازداشت شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷، یک شهروند پیرانشهری به نام «سلیمان محمدنژاد» از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد.

تلگرام ماف نیوز
یک منبع مطلع در این رابطه گفت :«مامورین لباس‌شخصی، سلیمان محمدنژاد را بدون ارائه‌ی حکم قضایی بازداشت کرده‌اند.»

روز دوشنبه ۱۹ آذر هم «جمال محمودزاده» ۲۶ ساله فرزند عبدالله در محل سکونتش در شهرک شاهد ارومیه توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد.

در خبری دیگر همان روز نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران، «باپیر برزه» فرزند عثمان از اهالی روستای چیانه از توابع پیرانشهر را پس از یورش به محل سکونتش بدون ارائه‌ی مجوز قانونی بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل کردند.

روز شنبه ۱۰ آذر نیز «همایون بهمنی» از اهالی سنندج در شهرستان دیواندره از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد.

تا لحظه‌ی انتشار این خبر، از دلیل یا دلایل بازداشت این شهروندان اطلاع دقیقی به دست نیامده است و پیگیری‌های خانواده‌یشان هم بی‌نتیجه بوده است.

«سلیمان محمدنژاد»

«باپیر برزه»

+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com