عمو حمید جبلی سلام
ما بچه های دو سه نسل پیش هستیم، کسانی که با دیدن برنامه های شما غرق در شادی میشن، با دیدن روی شما به پهنای صورت لبخند میزنن، با شنیدن صدای شما یک غصه ی کوچولو توی دلشون میدوه که اونم به خاطر تصاویر کودکیهای تموم شده است که تند تند از جلوی چشمشون میگذره.
ما خیلی خدا رو شکر میکنیم که شما هستین، که ما هنوز میخندیم، ما میخواهیم کمتر ناله کنیم، با دیدن کلاه قرمزی یاد غصه ی روزهای کودکی بر باد رفته نیفتیم و بیشتر از قبل بخندیم. شما برای ما مصداق امید، مهربانی، تازگی، نشاط و خلاقیت هستین(البته به همراه یار قدیمیتون آقای مجری:) ).
ما بچه های نسل ِ-از تلویزین سیاه سفید به رنگی- ما کودکان بازی در کوچه های شادی، خیابانهای خلوت ِ سر ظهر، بادکنک و فرفره و آبنبات چوبی، ظهرای تابستون توی حوض آبتنی و عشق مداد رنگی بیست و چهار رنگ، همگی باهم سال نو رو بهتون شادباش میگیم، براتون همون صفا و صمیمیتی رو که به ما هدیه میدین آرزو میکنیم و میخواهیم شما بدونین که : بله! ما هم از شما یادگرفتیم که تلاش کنیم بیهوده نباشیم، کارامونو با عشق انجام بدیم و قدر چیزای کوچیک ِ فوق العاده رو بدونیم! و اینکه ما هم تلاشمونو میکنیم تا بیشتر لبخند بزنیم، یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم و آرزو میکنیم توی سال جدید خدای خوب مهربان به ما نیرو بده تا مثل شما و آدمای خوب دیگه قوی ، صبور ، دانا و خوش دل باشیم.

قــــربون شما اسطوره ی دوران کودکی
بچه بزرگای ایران زمین

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com