جیک بورلی، بازیگر Grey’s Anatomy، همزمان با آشکارسازی به عنوان شخصیتی دوجنسگرا در این سریال، به عنوان یک همجنسگرا آشکارسازی کرده است.

بورلی که در این سریال نقش لویس اشمیت را بازی میکند، با بوسیدن نیکو کیم (الکس لندی) در یک راهرو در آخرین قسمت، این واقعیت را که او هرگز و تا آن روز مرد دیگری را نبوسیده است، بر ملا میکند.

این بازیگر ۲۷ ساله، پس از پخش این سریال روایت واقعی آشکارسازی اش به عنوان یک همجنسگرا را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او شب گذشته (۱ نوامبر) نوشت: “به عنوان یک پسر همجنسگرا، این قسمت از سریال برای من بسیار ویژه بود. این فیلم نامه، دقیقا آن از آن نوع از داستانهایی است که من به عنوان یک جوان همجنسگرا در اوهایو آرزویش را داشتم. من از امکان زندگی کردن این فیلم نامه به عنوان یک بازیگر برای بازیگری در این سربال در نقش لویس اشمیت که در فصل فعلی این سریال در حال کنکاش در مورد هویت جنسیت اش است، بسیار خوشحالم. شکنندگی و شجاعت او هر روز برای من الهام بخش است. امیدوارم او در این سریال بتواند همین کار را برای شما انجام دهد. به همه شما که در زندگی واقعی با او احساس اشتراک میکنید و بدانید که من هم با شما در این احساس شریک هستم، شما دیده می شوید، و همگی ما در کنار هم هستیم.”

او گفت: “از همه کسانی که طی سالها از من حمایت کرده اند، تشکر میکنم. بیشتر از همه ستاره ها شما را دوست دارم.

این سریال که اکنون فصل پانزدهم آن در جریان بوده و پیشتر روایات آشکارسازی جورج او’میلی (T. R. Knight) را به نمایش گذاشته بود، در آخرین فصل این سریال، اولین داستان عاشقانه مردی همجنسگرا را به نمایش میگذارد. اشمیت که برای نخستین بار با دکتر کیم ملاقات می کند، با دیدن او نفسش بند می آیند.

سپس، هنگام انجام عمل جراحی بر روی یک بیمار در یک اتاق فوقانی، شیمیت، کیم را در حال تماشای خود از پنجره میبیند و باز نفسش بند می آید.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/jake-borelli/#gs.=JAKnRA

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com