لیتل میکس تازه ترین ویدیوی موسیقی خود را نیکی میناژ تنها نقش آفرین آن است، امروز منتشر کرد. این موزیک ویدئو پیامی  قدرتمند برای کلیشه های جنسیتی و پدرسالاری است.

موزیک ویدئوی :زنی مثل من”، سرگرم کننده و بیانی قدرتمند از توانایی زنان است.

همه چهار عضو لیتل میکس، از جمله لیان پینکوک، جید تیرلوال، جیسی نلسون و پیر ادواردز، به آنچه که از آنها پیرامون کلیشه های جنسیتی انتظار می رود، نه میگویند.

آنها با طرح چیزهایی را به طور سنتی به زنان تحمیل میشوند – از جمله کارهای خانه مانند اتو کردن و پخت و پز، و همچنین غذا خوردن با ظرافت –  آنها را کاملا رد می کنند. نقش میناژ در این نما آهنگ، پرتره رپ است. شعر اجرا شده توسط او زنان لیتل میکس را به پذیرش تعریفی که از زنانگی شان دارد، تشویق میکند.

این هیجان انگیز، جذاب و قدرتمند است.

در زمانیکه جنبش “من هم”، با تلاش های “وقتش رسیده” و زنانی که خواستار فضا، احترام و دسترسی به امکاناتی هستند که همیشه سزاوارش بوده اند، لیتل میکس همیشه با آهنگ هایش طرفدار فمینیسم بوده است.

تا کنون تمام آلبوم های آنها از جمله Salute، Little Me و Secret Love Song، حاوی پیام های توانمندسازی همه طرفداران شان بوده و به ویژه توسط زنان جوان و جامعه دگرباشان جنسی مورد تحسین قرار گرفته است.

این آهنگ از بقیه آثار این گروه متفاوت نیست. این آهنگ، که پیام زنانی است میخواهند بدون تردید خودشان باشند و کلیشه های جنسیتی در هم شکسته شوند، بی شک شایسته تحسین است.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:

https://www.lgbtqnation.com/2018/10/gay-artist-explodes-twitter-straight-men-understand-consent-go-gay-bar/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com