کمپین بازاریابی اجتماعی جدید به نام سری+، توسط کمپین پیشگیری، برای ترویج پیام Undecctable = Untransmittable (U = U) (معادل قابل انکار = غیر قابل انتقال) راه اندازی شده است.

پیشتر، این پیام توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها و نیز سایر سازمان های بهداشتی، برای جلب توجه عمومی به این مساله که افراد HIV مثبت و غیر قابل کشف، ناقل این ویروس به شرکای عشقی شان نمیتوانند باشند، مورد استفاده قرار میگرفت.

PAC امیدوار است که مجموعه این پیام ها به سازمان ها و بخش های مربوط به بهداشت عمومی کمک کرده و آنها نیز پیام U = U را به اشتراک بگذارند. ویدئوهای شایان ستایش، داستان های اول شخص را به صورت زیبایی از طریق تصاویر پیچیده بیان می کنند. هر چهار فیلم به زبانهای چینی، فرانسوی، فیلیپینی و اسپانیایی زیر نویس شده اند.

اگر به وب سایت سازمان بروید، می توانید حتی پوستر تولید کنید و در حساب شخصی یا دفتر شخصی تان به اشتراک بگذارید.

بروس ریچمن، مدیر اجرایی PAC، در این بیانیه گفته است: “سری +، از طریق تصاویر و داستان های جذابی که در مورد مسائل مربوط به ننگ، نژاد، هویت جنسیتی، گرایش جنسی، افسردگی، عشق و محبت مطرح میکند، در مورد U = U آموزش می دهد. این شروع یک گفتگو است که فراتر از سرکوب ویروسی است. از دی کانر، کالب اندرسون، کیت ویلینگهام و فرناندو دی هوروس برای به اشتراک گذاشتن داستان های خود و از ViiV Healthcare برای حمایت از این کمپین مهم، سپاسگزاریم. “

این ویدئو ها را میتوانید در زیر تماشا کنید:

 

 

 

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.hivplusmag.com/stigma/2018/10/08/beautiful-uu-campaign-aims-educate-health-officials

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com