ماف نیوز: اقبال احمدپور توسط شعبه‌ی ۳ دادگاه انقلاب ارومیه به ۵ سال حبس تعزیری محکوم گردید. اتهام مطروحه علیه وی «اقدام علیه امنیت ملی» بوده است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان به نقل از هرانا، روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۷، «اقبال احمدپور» فرزند محمد از اهالی روستای انبه از توابع ارومیه توسط شعبه‌ی ۳ دادگاه انقلاب این شهر محاکمه شده و نهایتا به ۵ سال حبس تعزیری محکوم گردید.

«اقبال احمدپور»


تلگرام ماف نیوز
اتهام مطروحه علیه آقای احمدپور در دادگاه، «اقدام علیه امنیت ملی از طریق عضویت در گروه‌های مخالف نظام» بوده و در حالی محاکمه شده که از حق داشتن وکیل محروم بوده است‌.

اقبال احمدپور روز ۲۰ شهریور ۹۷ به اتهام «عضویت در یکی از احزاب کرد مخالف نظام» توسط نیروهای اداره‌ی اطلاعات این شهرستان بازداشت شده و پس از‌ سپری‌کردن ۱۲ روز در سلول‌های انفرادی بازداشتگاههای امنیتی این اداره، با اتمام بازجویی‌ها به بند ۱۳ بند جوانان زندان ارومیه منتقل شد که مختص جوانان است.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com