دولت انگلیس حمایت خود را از ابتکار عملی که از کشاورزان دگرباش جنسی و افرادی که در مناطق روستایی زندگی می کنند اعلام کرده است.

این هفته، وزیر امور محیط زیست، غذا و روستایی، مایکل گوو، با امضای درخواستی،به پایان دادن به تعصب و حمایت از تنوع دگرباشان جنسی، تنوع، شمول و توانمند سازی متعهد شد.

Agrespect – سازمان ترویج مشارکت و حمایت از دگرباشان جنسی در مناطق روستایی – خواستار این تعهد شد. منشی دائمی وزیر امور  محیط زیست، غذا و امور روستایی (Defra)، کلر موریاتی نیز این تعهد را امضاء کرد.

گوو در مراسم امضاء این تعهد گفت: “کشاورزی امروز صنعتی نوآورانه و پیشرفته است که به شدت از شمول همه، صرف نظر از زمینه، گرایش جنسی، مذهب و جنسیت آنها نیاز دارد. امیدوارم با امضای این تعهد بتوانیم حمایت مداوم خود را از  دگرباشان جنسی و مردم در جوامع روستایی نشان دهیم.”

کشاورزان به کمک نیاز دارند:
بیش از بیست شرکت از جمله بارکلیز، مک دونالدز و سینزبری این تعهد را امضاء کرده اند.

Agrespect پس از این که BBC Countryfile مشکلات جدی سلامت روانی کشاورزان و به ویژه، کشاورزان دگرباشان جنسی را گزارش کرد، تشکیل شد. این گزارش آمار حدود ۵۰ کشاورز در هر سال را که خودکشی میکنند، را بر ملا کرد.

Agrespect در وب سایت خود می گوید: “ما می خواهیم سازمان های محلی، کالج ها و کسب و کار ها به مکان هایی که از دگرباشان جنسی استقبال میکنند، تبدیل شوند. اقتصاد روستایی نیاز به جذب و نگهداری افراد بسیار باهوش و با بهترین توانایی ها را دارد. تنوع موجب ایجاد محیط کاری بهتر و خلاق می شود. پذیرش دیدگاه های مختلف موجب بازدهی بیشتر میشود. جامعه کشاورزان ما اکنون نیاز به ایده های جدید دارد. “

در صورت نیاز به دریافت مشاوره برای مشکلات روحی، میتوانید لیست سازمانهایی که در این زمینه کمک ارائه میدهند را اینجا پیدا کنید..

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/michael-gove-commits-uk-government-to-helping-lgbti-farmers/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com