سارا رامیرز به بازیگری مجدد در سریال  Grey’s Anatomy علاقه نشان داده است.

این ستاره دوجنسگرا که در سال ۲۰۱۶ و هفت سال پس از آنکه کلی تورس، کاراکتر نقش مقابل اش در این سریال همین کار را انجام داد، به طور عمومی آشکارسازی کرد. او گفت که قتل عام اورلاندو تأثیر زیادی بر تصمیم وی برای آشکارسازی اش داشته است. 

او در همان سال، برای پیوستن به سریال خانم منشی CBS،  سریال Grey’s Anatomy را ترک کرد. همسر سابق آریزونا رابینز – که توسط جسیکا کاپشو نقش آفرینی میشد، گفت که بازی کردن نقش یک همجنسگرا زندگی اش را تغییر داده است. او نیز در پایان ماه مه و در پایان فصل ۱۴ این سریال را ترک کرد.

در دنیای درام بیمارستان، اکنون این دو نفر قرار است که دوباره در نیویورک، جایی که آریزونا زمان بیشتری برای صرف کردن با دخترش صوفیا خواهد داشت، به هم خواهند پیوست. اما به نظر می رسد که رامیرز درها را برای بازگشت به سریال ، ایفای نقش و بازگشت به سیاتل باز گذاشته است.

دیروز (۲۶ سپتامبر)، این ستاره در توییتی نوشت: ” CBS در حق من بخشنده و سخاوتمند بوده است. آنها مشتاق به بازگشت کلی هستند! اکنون توپ در زمین @ ABCNetwork است. ✌🏽💜 “

این پست موجب امیدواری بسیاری از طرفداران، به ویژه کسانی که داستان عشقانه کلی و آریزونا را به عنوان یک لحظه ویژه رنگین کمانی از نمایندگی زنان دگرباش در تلویزیون، در سنوات ۲۰۰۰ میدانند،شد.

شاندا ریهیمز، خالق Grey’s Anatomy  و شوندالند، در مصاحبه ای در اینستاگرام گفت که این سریال برای دریافت مجوز از CBS برای بازگشت رامیرز به فصل ۱۴ فینال تلاش کرده است. او گفت: “ما تلاش کردیم اما  CBS به او برای ایفای نقش در سریال دیگری احتیاج دارد. اما ما او را همیشه دوست داریم و خواهیم داشت. اینجا خانه اش است بیا خانه کلی. “

به نظر میرسد که همه چیز برای بازگشت کلی، طولانی ترین شخصیت دگرباش جنسی در حال اجراء بر روی تلویزیون، و بازگشت او به بیمارستان یادبود Grey Sloan آماده است – اما ما فقط باید صبر کنیم و ببینیم چه میشود.

این سریال بارها رویکرد پیشرو خود را در داستان و شخصیت های دگرباش جنسی اش به نمایش گذاشته است. در فصل گذشته، این سریال شخصیت کندیس کین، شخصیت تراجنسی که به عنوان بیمار و برای انجام جراحی واژینوپلاستی به بیمارستان Gray Sloan مراجعه میکند، معرفی کرد. نویسندگان این سریال این شخصیت را از داستان هیلی آنتونی، زن تراجنسی که به دکتر جس تینگ در پیدا کردن روشی جدید برای انجام چنین جراحی ها کمک کرد، الهام گرفته اند.

اثبات اثر این سریال بر بینندگان جوان در سال جاری، زمانی که یک نوجوان در نیومکزیکو همزمان با پخش این سریال در دبیرستان محل تحصیل اش آشکارسازی کرد،  روشن بود.

و فصل ۱۵، که امشب (۲۷ سپتامبر) آغاز می شود، دکتر نیکو کیم، نخستین شخصیت جراح مرد همجنسگرا که توسط الکس لندی، اجرا خواهد شد، را معرفی خواهد کرد. به نظر میرسد که دکتر کیم هم در طی داستان، درگیر رابطه ایی عاشقانه با یکی از کارآموزان خواهد شد.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/09/27/sara-ramirez-greys-anatomy-callie-torres-wants-return/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com