الن دجنرس یکی از میزبان های مورد علاقه روز دنیا در جهان است. او یکی از مهربان ترین و با مزه ترین میزبان ها و یکی از تنها زنانی است که در جهان تحت سلطه مردان به این حد از موفقیت رسیده است.

الن که در ابتدا به عنوان یک کمدین مشغول به کار شد، پس از عبور شغلی به بازیگری در اواسط دهه نود میلادی در سریال تلوزیونی، اکنون با نمایش تلوزیونی اش به یک غول تلویزیونی پرطرفدار تبدیل شده است.

ارزش خالص دارایی های الن در ۴۵۰ میلیون دلار تخمین زده می شود. همسرش پورشیا دراسی که در سال ۲۰۰۸ با الن ازدواج کرد، دارای ارزش خالص دارایی معادل ۲۰ میلیون دلار است که ارزش خالص دارایی های این زوج را به ۴۷۰ میلیون دلار می رساند.

به گزارش فوربز، الن در سال ۲۰۱۸، با کسب درآمد ۲۰ میلیون دلاری از سری کمدی در Netflix به عنوان یک زن تاریخ ساز شده است. این میزبان در برنامه تولوزیونی اش پروژه تابستانی اش را برای کار به روی یک نمایش کمدی که اولین کار او در ۱۵ سال گذشته محسوب میشود و آن را در سیاتل ضبط کرده است، پرده برداشت. تاریخ انتشار این سری کمدی هنوز مشخص نشده است.

البته، الن بیشتر برای نمایش الن دجنرس در ABC شناخته شده است. این نمایش در سال ۲۰۱۵،به عنوان بهترین شو تلوزیونی گفتگو، جایزه Emmy را به دست آورد.

یک بار گزارش شد که این الن برای میزبانی برنامه اش در ABC، پنجاه میلیون دلار در سال دستمزد میگیرد. به گزارش فوربز، سرجمع درآند الت همراه با حامیان مالی اش در سال ۲۰۱۸، امسال را به سودآور ترین سال کاری الن تبدیل کرده است.

طبق گفته Celebritynetworth، حقوق سالانه الن مبلغ ۷۵ میلیون دلار می باشد.

الن اوقاتی را که در شو تلوزیونی و مشغول اجرای برنامه نیست، به دیگر پروژه هایش اختصاص میدهد. نر هرکدام از عینک های آفتابی را می بیند.مشارکت الن در پروژه PetSmart و Bed، Bath و Beyond درآمد زیادی را برای او به همراه داشته است.

الن در سال ۲۰۱۴ EllenTube را به عنوان یک پلت فرم آنلاین برای انتشار محتوای منحصر به فرد را از نمایش تلوزیونی اش راه اندازی کرد. الن همچنین در قراردادی با CoverGirl، داشته و سخنگوی JCPenney و American Express  بوده است.

در سال ۲۰۱۵، او نام تجاری خود، ED توسط الن، که لباس، لوازم خانگی و لوازم جانبی را پوشش می دهد، راه اندازی کرد.

الن صاحبخانه:
شاید برای بعضی ها تعجب برانگیز باشد، اما الن و همسرش برای فعالیتهایشان در املاک و مستغلات مشهور هستند.

این زوج اغلب به دیگر افراد مشهور خانه اجاره میدهند. به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۵، الن مالک خانه نیک جوناس بود. تعداد کل اموال متعلق به زوج مشخث نیست.

در ۱۲ سال گذشته، الن خانه هایی را به ویل فرل، رایان سیسرست و شان پارکر فروخته است. و اینها تنها برخی از خریداران املاک الن و پورشیا هستند.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/09/26/ellen-degeneres-net-worth/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com