عبور از سد فیلترینگ با کمک HootSuite

توانا تک: هوت‌سویت برنامه‌ای است که به‌عنوان نرم‌افزار نمونه برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی معرفی شده است. این برنامه از طریق رابط کاربری مخصوص به فیس‌بوک و توییتر متصل می‌شود و به شکل غیر مستقیم امکان عبور از سد فیلترینگ را به کاربر ایرانی می‌دهد.

شما می‌توانید با نصب این برنامه که به صورت نرم‌افزار، اپلیکیشن برای موبایل و یا افزونه‌های مختلف برای اینترنت بروزرها ارائه می‌شود، از سد فیلترینگ عبور کنید.

این برنامه با رابط کاربری خاص خود با فیس‌بوک و توییتر ارتباط برقرار می‌کند، به همین خاطر فیلترینگ فیس‌بوک و توییتر تاثیری روی آن ندارد، البته تا زمانی که خود این سایت فیلتر نشده باشد.

همچنین به دلیل اینکه این برنامه از اتصال SSL برای برقراری ارتباط با سرور استفاده می‌کند، می‌توانید از امن بودن خود مطمعن باشید. این برنامه از طریق وب سایت رسمی آن یعنی https://hootsuite.com قابل دسترس هست.

نسخه‌های رایگان این برنامه، امکان اضافه کردن پنج شبکه اجتماعی، از جمله توییتر، فیس‌بوک، مای‌اسپیس‌، لینکدین و وردپرس را به کاربران می‌دهند.

همه امکانات تعاملی این شبکه‌ها نیز در نسخه‌های گوناگون هوت‌سویت وجود دارد: شما به سادگی می‌توانید زیر یک آیتم یا نوشته‌دوست‌تان لایک بزنید، آن را Share کنید، ری‌توییت کنید یا کامنت بگذارید.

برای اطلاعات بیشتر و طرح پرسش در مورد راه‌های عبور از فیلترینگ به فرم‌های توانا تک مراجعه کنید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com