اگر از دنیا اصطلاحات اینترنتی پیروی نکنید معنای برخی از اختصارات راباید تفسیر کنید. مانند OTP، به راستی معنی آن چیست؟ به یاد نمی آوریم که این واژه کی بوجود آمد، اما اکنون در همه جا مورد استفاده قرار میگیرد و به نظر میرسد که برای به دنبال معنی اش گشتن کمی دیر باشد.

اما نترسید، دوست من شما می توانید بروی ما حساب کنید. این مقاله را بخوانید تا معنی OTP، ریشه آن و مورد استفاده اش را یاد بگیرید.

OTP به معنای یک جفت واقعی است و در جهان سلبریتی ها ظاهر شد. این اصطلاح عمدتا توسط هواداران برای توصیف زوج های مورد علاقه شان در یک نمایش تلویزیونی، فیلم و یا در یک سری کتاب استفاده می شود.

این زوج نباید به صورت رسمی در رابطه باشند. OTP همچنین می تواند برای توصیف موقعیتی (به جز در رابطه عاشقانه قرار گرفتن دو نفر) که طرفداران دوست دارند در نمایش اتفاق بیفتد، استفاده شود. متأسفانه، آرزو کردن موقعیت های خاص، به معنی برآورده شدن آنها نیست.

در اینجا یک مثال میزنیم. بوفی و ​​انجل، یک OTP در بوفی قاتل خون آشام بودند و آنها در این سریال وارد رابطه عاشقانه شدند. برخی از طرفداران معتقدند که بوفی و انجل واقعآ OTP هستند و پیش از این سریال در رابطه عاشقانه بوده اند.

هواداران از نظر احساسی بسیار با OTP مورد علاقه شان درگیرند. به عنوان مثال، بسیاری از طرفداران هری پاتر، کینه توز هوگارتز او، دراکو مالفوی را در شرایط مختلفی آرزو کردند که در آن روزها داستانهای تخیلی زیادی را توسط هواداران بوجود آورد.

OTP می تواند برای شخصیت ها در هر رسانه ای مثل تلویزیون، فیلم، کتاب و یا بازی های ویدئویی مورد استفاده قرار گیرد. و از لحاظ فنی نیز می تواند برای افراد واقعی اطلاق شود. به عنوان مثال، برخی افراد می گویند میشل و باراک اوباما OTP هستند.

اصطلاح OTP برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است. بر اساس Know Your Meme، این اصطلاح برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ در مورد اعضای گروه موسیقی پاپ NSYNC استفاده شد.

این جایی است که از آن استفاده شد:

جوی / لنس
“این به شکل های مختلفی OTP من است، اگر منظور ما از “درست” منظور ما چیزی است که واقعآ شایسته تحسین باشد. اگرچه که رابطه آنها جنسی نیست (اگرچه من فکر میکنم که هست)، آنها با هم به سفر میروند، جوی و لنس در اتوبوس Animal Planet همسفرند. لنس کسی که جوی به عنوان پدرخوانده برای فرزندش میخواهد، به طور همزمان با تام هنکس و ریتا ویلسون وارد رابطه عاشقانه میشود.”

هوادارن میتوانند که در یک مجموعه تخیلی، چندین OTP داشته باشند ولی این OTP ها، پیرامون یک شخصیت نیستند. اما اگر هواداران در مورد احساسشان مطمئن نباشند، میتوانند TTP که برای دو زوج OTP استفاده میشود یا OTT که به سه نفر که در رابطه عاشقانه هستند اطلاق میشود، داشته باشند.

تنوع دیگری که با BroTP مورد خطاب قرار داده میشود ترکیبی از bro و OTP است و برای دوستی های معمولی اما واقعی استفاده میشود. مثل جوی و چاندلر، در سریال دوستان.

Parody OTP ها نیز وجود دارد و معمولا به عنوان مثال، برای علاقه شخصییت ها به غذا مورد استفاده قرار میگیرد.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/09/26/what-does-otp-mean/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com