در روزهای گذشته گزارش‌های مربوط به اختلال نرم افزار سایفون به رادیو زمانه و تیم سایفون رسیده است. برای حل این مشکل به نشانی zamaneh@psiphon3.com ایمیل بزنید و آخرین نسخه سایفون را دریافت کنید.

راه‌اندازی تازه‌ترین نرم‌افزار عبور از فیلترینگ

در روز به چند وبسایت فارسی زبان یا غیرفارسی زبان سر می‌زنید و با پیغام «دسترسی به تارنمای فراخوانده شده امکان‌پذیر نمی‌باشد» روبه‌رو می‌شوید؟ رادیو زمانه که خود با مشکل فیلترینگ در ایران مواجه است، به تازگی برای کاربران‌اش امکانی فراهم کرده تا بتوانند از سد فیلترینگ عبور کرده و به وبسایت‌های مدنظرشان سربزنند.

«سایفون سه» نرم افزاریست که توسط رادیو زمانه خریداری شده و به شکل مجانی در اختیار کاربران قرار داده شده است. همچنین برای دسترسی هرچه آسان‌تر به این نرم‌افزار این امکان برای شما فراهم شده که از طریق ایمیل بتوانید این نرم‌افزار را دریافت و نصب نمایید.

کافیست به آدرس zamaneh@psiphon3.com یک ایمیل خالی بفرستید و فیلترشکن «سایفون سه» را دریافت نمایید. این فیلترشکن هم با سیستم عامل ویندوز شما سازگار است و هم روی گوشی‌هایی که سیستم عامل آندروید دارند قابل نصب است.

در عین حال می توانید این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید

http://goo.gl/K2FT1T

در خارج از ایران هستید؟

نرم افزار جدید عبور از فیلترینگ رادیو زمانه را برای دوستان و فامیل خود در داخل ایران ارسال کنید

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com