بحث پیرامون لغو بند ۳۷۷A قانون مجازات در سنگاپور به زشتی بالا گرفته است. رهبران مذهبی سنگاپوری ها را متقاعد کرده اند که از حفظ این قانون همجنسگراستیز که متهمان را تا دو سال زندان محکوم میکند، حمایت کنند.

گروه های حقوق بشری با این روند در حال مبارزه هستند، اما در حال حاضر درخواست برای حفظ قانون دارای امضای بیشتری نسبت به درخواست برای لغو آن است.

در ای گیر و دار، ویدیو تولید شده توسط سنگاپور شمول پذیر که در آن خانوادهای دگرجنسخواه به حمایت از حقوق دگرباشان جنسی میپردازند، درست همان چیزی است که به آن نیاز داریم. این ویدیو تعداد زیادی از خانواده ها با والدین دگرجنسگرا را که  دیدگاه خود را در مورد جامعه دگرباشان جنسی و بند ۳۷۷A ابراز میکنند، به تصویر میکشد. در این ویدئو، از والدین دگرجنسخواه سوالاتی مبنی بر اینکه آیا دگرباش جنسی را میشناسند و آیا دگرباشان جنسی را برای خانواده ها مضر میدانند، پرسیده میشود.

یکی از مصاحبه شوندگان گفت: “دگرباشان جنسی مثل مردم دیگر هستند. چه کسی می گوید دو مرد نمی توانند تشکیل خانواده دهند؟ “یکی از اعضای خانواده می گوید: “من فکر می کنم خانواده یعنی عشق”.

مصاحبه کننده همچنین در مورد رویای خانواده ها برای سنگاپور می پرسد. یکی از پاسخ دهندگان می گوید: “من می خواهم فرزند من در سنگاپوری رشد کند که عاری از تعصباتی باشد که من با آنها بزرگ شدم.”

بند ۳۷۷A:
پس از لغو قانونی مشابه در هند در اوائل ماه جاری، جامعه سنگاپور در مورد این بند تقسیم شده است و سنگاپوری ها خواستار حفظ و لغو بند ۳۷۷A شده اند.

درخواستی که دولت را به حفظ قانون نقض کننده حقوق دگرباشان تشویق میکند، توانسته است تا امروز بیش از صد هزار امضاء جمع کند. از سوی دیگر، تقاضای لغو این قانون یا Ready4Repal تنها توانسته است ۴۶۰۰۰ امضاء جمع آوری کند. DJ محلی، جانسون اونگ، درخواست تجدید نظر قانونی را به دادگاه عالی ارائه کرده است. او در این دادخواست استدلال می کند که بند ۳۷۷A، خلاف قانون اساسی کشور است.

تامی کوه، دیپلمات ارتشی، بزرگترین شخصیتی است که از کارزار لغو این قانون حمایت میکند. او در مقاله ایی که در این هفته منتشر شد گفت که این قانون “قدیمی” شده است.

با این حال، رهبران کاتولیک و مسلمان، پیروانشان را به حمایت از حفظ این قانون تشویق کرده اند.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/straight-families-in-singapore-speak-out-for-lgbti-people-amid-anti-gay-law-debate/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com