جزیره رویایی کوراسائو در دریای کارائیب جنوبی به زودی جامعه ی دگرباشان جنسی را جشن خواهد گرفت. امسال و برای ششمین سال، این جشن پایتخت این جزیره، ویلمستاد را اشغال خواهد کرد و در تاریخ ۳۰ سپتامبر با یک کروز بزرگ ادامه خواهد یافت.

کروزرها در مرکز شهر ویلمستاد لنگر انداخته و سپس در کنار ساحل کوراسائو به ساحل فویک حرکت می کنند و برمیگردند. انتظار میرود که جشن سالانه دریایی نوی گی تون در طول آخر هفته، مملو از رویدادهایی که اکثرآ مجانی هستند، باشد. 

این جشنواره در تاریخ ۲۶ سپتامبر با یک مهمانی در با چین چین آغاز خواهد شد.

در روز ۲۷ سپتامبر، رژه غرور از خیابان فورت ریف، اوتراباندا تا پارک ملکه ویلهلمینا برگزار خواهد شد. پس از رژه، رویداد افتتاحیه غرور با اجرای رندی، جونی جولیت، آن نویلاک، شاری و دی جی ننا برگزار خواهد شد. علاوه بر این، مهمانی آخر شب در Club Vanilla برنامه ریزی شده است.

بدیهی است که در این رویداد،مزه کردن کوراسائو آبی ممکن خواهد بود. این جزیره هلند در کارائیب، در واقع، سرزمین نوشیدنی الکلی آبی است.

مزه کردن لاندهویس چوبولوبو در تاریخ ۲۷ سپتامبر برگزار خواهد شد. در این رویداد به شرکت کنندگان با کوکتل ها خوشامد گویی انجام خواهد شد. سپس تور گشت و گذار شرکت کوراسائو آبی و همچنین مزه کردن و نوشیدن کوکتل برنامه ریزی شده است.

درباره رویدادها میتوانید اینجا بیشتر بخوانید.

حقوق دگرباشان جنسی در کوراسائو:
این جزیره به عنوان بخشی از هلند، ازدواج همجنسگرایان را مانند سایر نقاط پادشاهی به رسمیت می شناسد. با این حال، این کشور عمیقا کاتولیک است و بنابراین با برابری حقوق دگرباشان جنسی مخالف است.

اگرچه رابطه جنسی همجنسخواهانه در این کشور قانونی است، اما زوج های همجنسگرا از نظر قانونی به رسمیت شناخته نمیشوند. شهروندان با پاسپورت هلندی باید برای ازدواج به سایر نقاط این پادشاهی بروند. علاوه بر این، زوج های همجنسگرا نمی توانند فرزند بپذیرند.

به همین دلیل است که سازمان غرور کوراکائو در تلاش برای بهبود وضعیت حقوق دگرباشان جنسی در این کشور است. در وب سایت این سازمان آمده است: “این گروه مصمم است که به جامعه نشان دهد که همجنسگرایی طبیعی است و به همین ترتیب همجنسگرایان باید از حقوق و امتیازات مشابهی نسبت به سایر گروه های جامعه برخوردار باشند.” 

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/curacao-pride-cruise/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com