معاون رئیس جمهور آمریکا، مایک پنس، اولین معاون کاخ سفیدی است که در این آخر هفته در یک کنفرانس دگرباش ستیز سخنرانی خواهد کرد. پنس در نشست ارزش های رأی دهندگان، که کنفرانسی سالانه و محافظه کارانه بوده و در دی سی سی برگزار خواهد شد، سخنرانی خواهد کرد. نشست ارزش های رأی دهندگان توسط شورای پژوهشی خانواده که گروهی دگرباش ستیز برگزار می شود.

نشست ارزش های رأی دهندگان:
دیگر اعضای دولت ترامپ از جمله مایک پومپو، وزیر امور خارجه و بن کارسون، وزیر مسکن و شهرسازی، در این نشست به پنس خواهند پیوست.

در حالی که پنس، فرماندار پیشین ایندیانا، در سال ۲۰۱۶ نیز در این کنفرانس حضور داشته است، این اولین باری است که وی به عنوان یک کارمند کاخ سفید در این کنفرانس حضور پیدا خواهد کرد. سال گذشته، رئیس جمهور ترامپ اولین رییس جمهور کاخ سفید بود که در این نشست سخنرانی کرد.

پنس در سخنرانی صبح شنبه (۲۲ سپتامبر) با عنوان “چگونه ایدئولوژی جنسیت به کودکان آسیب میزند” سخن گفت. در این نشست که توسط دکتر میشل کرتلا، رئیس کالج پزشکان متخصص اطفال آمریکا (ACPeds) میزبانی می شود، شخصیت های دگرباش ستیز مانند دکتر پل مک هو و پیتر اسپیریگ شرکت خواهند داشت .

ACPeds یک سازمان پزشکی نامشروع است که استدلال می کند که اجازه تطبیق جنسیت بچه ها سوء استفاده از کودک است.  هر دو گروه های نفرت FRC و ACPeds، توسط مرکز حقوق فقر جنوبی تعیین می شوند.

در گذشته، شورای پژوهشی خانواده ادعا کرده است که فعالان حقوق دگرباشان جنسی به دنبال “عادی شدن بچه بازی” هستند. آنها همچنین با منزجر کننده دانستن کارزار “بهتر خواهد شد”، اعلام کرده اند که خانواده های همجنسگرا نسبت به خانواده های دگرجنسخواه خشونت آمیز تر هستند.

سخنرانان کنفرانس:
سخنرانان دیگر در این نشست شامل میشل باخمان، عضو سابق ایالت مینه سوتا در کنگره، سناتور تد کروز و میچ مک کانل، رهبر اکثریت مجلس سنا هستند.

علاوه بر این، سخنانی توسط جک فیلیپس شاکی قنادی Masterpiece، دیوید و جیسون بنام، گوینده های تلوزیون و فعال، الیزابت جانستون وبلاگ نویس و فعال، و سام براون بک، سفیر بین المللی آزادی مذهب، ایراد خواهد شد.

تمام افراد فوق الذکر، مخالف حقوق دگرباشان جنسی هستند. به عنوان مثال، برادران بناهام ادعا کردند که همجنسگرایان باعث طوفان می شوند. الیزابت جانستون از تبدیل درمانی حمایت کرده است. تد کروز استدلال کرده است که تراجنسی ها نباید بتوانند از دستشویی های عمومی استفاده کنند. و سام براون بک، از لغو حمایت از دگرباشان جنسی در محل کار  پشتیبانی کرده است.

انتظار می رود حدود ۲۰۰۰ نفر در این کنفرانس شرکت کنند و صحبت های این سخنرانان را بشنوند. این کنفرانس که تا یکشنبه ادامه دارد، شامل امضاء کتاب توسط نویسندگان، نمایش فیلم و کارگاه های آموزشی برای فعالان همجنسگراستیز خواهد بود.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/mike-pence-to-speak-values-voter-summit/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com