با فرا رسیدن روز مشاهده پذیری دوجنسگرایان، لس آنجلس در غرب هالیوود، اولین رژه غرور دوجنسگرایان را در ایالات متحده برگزار خواهد کرد. این رویداد در تاریخ ۲۲ سپتامبر، یک روز قبل از روز مشاهده پذیری دوجنسگرایان امسال برگزار خواهد شد.

 ایده ی سازماندهی اولین رژه دوجنسگرایان کشور، توسط شعبه لس آنجلس شبکه amBi، ارائه شده است.

یان لارنس تورینو، رئیس شبکه amBi می گوید: “در حالی که تعدادی از شهرهای کوچک روز جهانی مشاهده پذیری دوجنسگرایان را به رسمیت می شناسند، این رژه، به عنوان اولین رویداد مختص دوجنسگرایان در آمریکا، یک جشن تاریخی است.”

amBi باشگاه اجتماعی حبوب است که در سال ۲۰۰۶ در لس آنجلس تاسیس شده است. این شبکهدر حال حاضر، دارای شش شعبه در دو قاره از جهان بوده و اولین شبکه بین المللی دوجنسگرایان محسوب میشود.

هدف این شبکه “شکل دهی به جهانی است که در آن دوجنسگرایی، مایه غرور، شادی و قدرت است”.

اهمیت رژه غرور دوجنسگرایان:
دوجنسگرایان دائما مجبور به آشکارسازی برای اطرافیان و تاکید بر اینکه هویت جنسی آنها بر اساس جنس فردی که آنها ملاقات میکنند، تعریف نمی شود، هستند. بنابراین، مشاهده پذیری دوجنسگرایان، بسیار مهم است و برگزاری رژه غرور دوجنسگرایان می تواند موجب این تغییر در دیدگاه ها شود.

لارنس تورینو همچنین گفت: ” برای نمایش پرچم های دوجنسگرایان در تمام روز، ما باید دست کم دست کم دو نفر با جنسیت های مخالف را در این رژه داشته باشیم.”

علاوه بر این، او افزود: “دوجنسگرایی اغلب برای اکثر مردم تهدید محسوب میشود، چرا که ما مرزهای مشخص بین دگرجنسخواه و همجنسگرا را که موجب اطمینان خاطر مردم میشوند را پاک میکنیم. چگونه یک دگرجنسخواه میتواند همجنسگرا نبودنش را وقتی که تنها در رابطه عاشقانه بودن با جنس مخالف برای اثبات این مساله کافی نیست؟”

شکست سازمان های دفاع از حقوق دگرباشان جنسی در حمایت از دوجنسگرایان:
وقتی که در مورد دلایل نیاز به رژه غرور جداگانه برای دوجنسگرایان پرسیدیم، او توضیح داد که نیاز واقعی به چنین رویدادهایی وجود دارد.

وی گفت: “رویدادهای دگرباشان جنسی و سازمان های حمایت از حقوق آنها، در حمایت از حقوق دوجنسگرایان شکست خورده اند. تنها چند سال پیش، شبکه amBi در رژه غرور توسط همجنسگرایان مورد طعنه قرار میگرفت. هر ساله ما شاهد چنین برخورد های خصمانه ایی هستیم.”

رژه غرور دوجنسگرایان در غرب هالیوود:
برگزارکنندگان این رژه معتقدند که در حالی که “دیگر شهرها اعلامیه هایی را برای رژه غرور دوجنسگرایان منتشر کرده اند، این رژه، نخستین جشن پرطرفدار دوجنسگرایان در یک شهر بزرگ در ایالات متحده است.

این رویداد در Auditorium در پارک غرب هالیوود برگزار خواهد شد. برنامه این رژه به شرح زیر است:

زمان رژه: ۱:۳۰ pm 
رژه مشاهده پذیری دوجنسگرایان: ۲ بعد از ظهر
مهمانی: ۳ بعد از ظهر
مهمانی شب: ۶ بعد از ظهر

در این رویداد، توری مرسر، تک آهنگ جدیدش با نام پسران/دختران جدید را اجرا خواهد کرد.

علاوه بر این، کای هزلوود (هنرمند سال ۲۰۱۸ اداره امور فرهنگی شهر لس آنجلس) فرصتی برای تجربه پروژه “Story Time Silent Disco” را ارائه خواهد داد. در نهایت، ایرن سوئیکو سیریانو سخنرانی الهام بخش برای حاضرین خواهد پرداخت.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/west-hollywood-bisexual-pride/#gs.6e=V9wk

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com