شهر داروین در استرالیا، زنان تراجسی را با نقاشی شگفت انگیز پیش از جشن غرور امسال جشن می گیرد. جشن غرور داروین که امسال ۳۳ ساله میشود، جامعه دگرباشان جنسی در قلمرو شمالی استرالیا را جشن میگیرد.

چند روز پیش از رژه سالانه، یک نقاشی از شاهزاده خانم شانیکاوا تیوی سیستا در نمای یک ساختمان نقاشی شده است. دخترخواهر واژه ایی است که بومیان استرالیا برای زنان تراجنسی استفاده میکندد. آنها برای مردان تراجنسی از واژه پسربرادر استفاده میکنند.

نقاشی دیواری:
پرتره زیبای شانیکاوا تیوی سیستارا به منظور جشن گرفتن همه زنان تراجنسی نقاشی شده است. پس از رونمایی از این نقاشی، شانیکاوا عکسی از این نقاشی را در صفحه فیس بوکش منتشر کرد.

او نوشت: “من به این نقاشی افتخار میکنم و احساس میکنم که در این نقاشی دیواری بسیار ممتاز هستم … من در این نقاشی خودم را نمایندگی نمیکنم، بلکه نماینده همه زنان، دخترخواهرها هستم … این نقاشی برای همه شماست.  این نقاشی، اثری باور نکردنی و تاریخی برای جشن گرفتن دستاوردهای ما در پذیرش و احترام به خود واقعی ماست. جزیره تیوی، نشان داد که پذیرش و عشق برای جامعه دگرباشان جنسی مهم است.”

او همچنین افزود: “من به اینکه یوروما جیلرینگا و شهروندان جزیره قادر به درخشش و ادامه صحبت و آگاهی رسانی در مورد حقوق بشر ما هستند، افتخار می کنم …”

جشن غرور داروین:
جشن غرور داروین در روز ۲۰ سپتامبر شروع به کار خواهد کرد.  این جشن  که شامل چندین کارگاه، گفتگو و نشست احزاب در سراسر شهر است، تا ۳۰ سپتامبر ادامه خواهد داشت.

در اینجا میتوانید به برنامه کامل این جشن غرور دسترسی پیدا کنید.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/australia-celebrates-trans-women-with-this-beautiful-mural-ahead-of-darwin-pride/#gs.RKWMYn8

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com