ماف نیوز: احمد امینی کارگر بیکارشده‌ی فولاد زاگرس به اتهام «توهین به رهبر جمهوری اسلامی» به شش ماه حبس محکوم‌ شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، «احمد امینی» کارگر بیکارشده‌ی فولاد زاگرس و فعال کارگری با اتهامات «تبلیغ به نفع گروههای مخالف نظام»، «عضویت در گروههای مخالف نظام» و «توهین به رهبر جمهوری اسلامی» مورد محاکمه قرار گرفت.

«احمد امینی»

تلگرام ماف نیوز
این منبع نوشته است که وی از سوی شعبه‌ی اول دادگاه انقلاب سنندج از بابت اتهامات اول و دوم تبرئه شده و از بابت اتهام «توهین به رهبر جمهوری اسلامی» به شش ماه حبس محکوم شده است که به مدت یک سال به تعلیق درآمده است.

احمد امینی روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ از سوی اداره‌ی اطلاعات سنندج بازداشت شده و پس از طی مراحل بازجویی، نهایتا روز ۲۷ اردیبهشت موقتا تا پایان دادرسی با تودیع وثیقه‌ی ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد شده بود.

آقای امینی پس از اعلام انحلال شرکت در سال ۹۲ دست از پیگیری مطالباتش برنداشت و در اداره‌ی کار و دیوان عدالت اداری به همراه دیگر همکارانش طرح شکایت کرده و خواستار مطالبات خویش بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews_admin

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com