ماف نیوز: یک شهروند پیرانشهری که یک ماه پیش از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد، به بازداشتگاه اطلاعات ارومیه منتقل شده است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، سید «جمال صفوی» ۲۹ ساله فرزند ضرار از اهالی پیرانشهر از یک ماه پیش بازداشت شده و به بازداشتگاه اطلاعات ارومیه منتقل شده است.

سید جمال صفوی

تلگرام ماف نیوز
سید جمال صفوی روز ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ هنگام خروج از منزل از سوی نیروهای ادارە‌ی اطلاعات ارومیە بازداشت شده و پس از تفتیش محل سکونت و ضبط وسایل شخصی‌اش، به بازداشتگاههای امنیتی این ارگان در ارومیه منتقل شد.

علیرغم ملاقات چنددقیقه‌ای پدر جمال صفوی با او در بازداشتگاه این اداره، تاکنون اطلاع دقیقی از چرایی بازداشت فرزندش کسب نشده است.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews_admin

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com