سریال درام پزشکی Grey’s Anatomy، الکس لندی را به عنوان اولین نقش جراح مرد همجنسگرا به داستان وارد کرده است. لندی، نقش دکتر نیکو کیم، شخصیت جدیدی در سریال حضور خواهد داشت، بازی خواهد کرد.

این بازیگر متولد نیویورک، نقش جدیدش در 

Grey’s Anatomy را با انتشار عکسی از مقاله  TVLine که برای اولین بار، این خبر را رسانه ایی کرد، در Instagram تأیید کرد. جزئیات بیشتری در مورد نقش لندی در دست نیست. لندی دو رگه ایتالیایی کره ای، قبلا در سریال هایی نظیر Bull و Childlike نقش آفرینی کرده است. او همچنین در سال ۲۰۱۸ در فیلم “زمین شکسته” بازی کرد.

لندی اضافه کرد: “بسیار سپاسگزارم. از همه کسانی که این فرصت را به من دادند متشکرم. میتوانید نقش آفرینی ام در نقش دکتر نیکو کیم در فصل پانزده را در ساعت ۸ بعدازظهر روز ۲۷ سپتامبر در شبکه ABC تماشا کنید.”

پخش فصل پنجم Grey’s Anatomy در روز ۲۷ سپتامبر آغاز می شود.

این درام چندین ساله، پیشتر نیز دارای شخصیت های دگرباشان جنسی، از جمله کالی تورس دوجنسگرا (سارا رامیرز) و لزبین آریزونا رابینز لزبین (جسیکا کاپ شاو) بوده است. در طول فصل چهاردهم، داستان یک تراجنسی با بازیگری کاندیدس کین به عنوان بیماری که برای واژینوپلاستی به Gray Sloan می آید، طرح شد. نویسندگان این سریال، داستان با الهام از داستان هی لی آنتونی، زن تراجنسی که به یک دکتر برای ایجاد روش جدید انقلابی در جراحی واژینوپلاستی کمک کرد، این داستان را پروراندند.

در ماه مه، یک نوجوان در نیومکزیکو، از Grey’s Anatomy برای آشکارسازی در دبیرستان محل تحصیل اش استفاده کرد. و، سال گذشته، کاپ شاو در مورد اینکه چگونه ایفای نقش آریزونا رابینز بر زندگی او تاثیر مثبتی گذاشته است. او به Yahoo Style گفت: “من هرگز تصور نمی کردم که بتوانم از نقش آفرینی یک شخصیت، چنین احساس خوبی داشته باشم.”

کاپ شاو گفت که امیدوار است که نقش آفرینی او در این سریال به کسانی که با این شخصیت احساس نزدیکی میکنند کمک کرده و مشاهده پذیری آنها موجب ساده تر شدن زندگی آنها شود”.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/09/07/greys-anatomy-alex-landi-gay-male-surgeon/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com