به گزارش کانال تلوزیونی Pittsburgh TV،WTAE زوج لزبین در پنسیلوانیا که می گویند سال ها همجنسگراستیزی همسایگانشان را تحمل کرده اند، تصمیم گرفته اند تا با نقاشی خانه خود با رنگ های رنگین کمان آنها را به چالش بکشند.

لیزا لیکاتا و شرلی لاو، که پنج سال پیش به محله پنین هیلز نقل مکان کردند، میگویند که همسایگان آنها، ران مکای و همسرش یولندا ویتزوروفسکی، بارها آنها را با اصطلاحاتی از قبیل “هوموها، دایک ها و لزبین ها” صدا کرده اند. آنها ادعا می کنند که مکای با اسلحه BB به سگ آنها شلیک کرده است. مکای این اتهام را رد کرده است.

این زنان گفته اند که مدت کوتاهی پس از نقل مکان به این محله، شاهد استفاده از الفاظ همجنسگراستیز توسط همسایگانشان بوده اند و به این ترتیب آنها با تظاهر مادر و دختر بودن، تلاش کردند تا خود را از حملات آنها محافظت کنند. با این حال، طبق گفته لیزا و لاو، هنگامی که همسایگان متوجه شدند که آنها در واقع با هم ازدواج کرده اند، آنها را با الفاظ همجنسگراستیز بمباران کردند.

آنها برای ایجاد فاصله بین خود و همسایگان همجنسگراستیزشان، اقدام به نصب حصار که با رنگهای پرچم رنگین کمان رنگ آمیزی شده بود، کردند. این حصار موجب عصبانیت همسایگان شد به طوریکه آنها آزار و اذیت ها را افزایش دادند. این زمانی بود که زنان تصمیم گرفتند در سمتی از خانه شان را که با همسایگان مشرف است با رنگ های رنگین کمان نقاشی کنند.

لیکاتا به WTAE گفت: “هنگامی که او علیه حصار رنگین کمان اعتراض کرد، ما تصمیم گرفتیم که خانه را رنگ کنیم.”

اکنون زنان قصد دارند کل خانه را با رنگ های رنگین کمان رنگ کنند.

لاو گفت: “ما در قرن ۲۱ هستیم. ما اینجا زندگی می کنیم و از اینجا نقل مکان نخواهیم کرد. خانواده من ما را می پذیرند دوستان ما، ما را می پذیرند اگر شما آن را دوست ندارید، فقط زندگی خود را بگذرانید، ما را تنها بگذارید و همه چیز خوب پیش خواهد رفت. “

مکای، بر اساس دستورالعمل های وکلیش، به WTAE در مورد ادعای زوج همجنسگرا پاسخی نداده است.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:

https://www.advocate.com/women/2018/8/31/lesbians-harassed-antigay-neighbors-paint-house-rainbow

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com