یک تحقیق جدید نشان می دهد که سربازان همجنسگرا و دوجنسگرای ارتش آمریکا با احتمال دو برابر بیشتر در مقایسه با اعضای دگرجنسخواه در معرض تجاوز جنسی قرار میگیرند.

بر اساس این پژوهش، ۳۲.۷٪ از افراد همجنسگرا و دوجنسگرا شکلی از تجاوز جنسی را در حین خدمت تجربه کرده اند. در مقایسه، فقط ۱۶.۴٪ از کارکنان دگرجنسخواه قربانی تجاوز جنسی بوده اند.

این میزان برای کارکنان لزبین و دوجنسگرا بسیار بالاتر است:
از بین خانم های مجرد و همجنسگرایی که در این مطالعه شرکت کردند، ۵۷.۵ درصد از آنها در معرض تجاوز جنسی بودند. از سوی دیگر، ۳۷.۴٪ از سربازان زن دگرجنسخواه مورد آزار جنسی قرار گرفتند.

این آمار برای مردان دو و همجنسگرا کاهش می یابد. تقریبا ۱۶٪ از مردان همجنسگرا و دوجنسگرا گفتند که حداقل یک مورد آزار جنسی را تجربه کرده اند، در مقایسه ۳.۵٪ از کارکنان مذکر دگرجنسخواه آزار جنسی را گزارش دادند.

ارتباط این آمار با PTSD:
این مطالعه همچنین ارتباط بین تجاوز جنسی و اختلال استرس پس از سانحه را نشان می دهد. نرخ بالای حوادث ناشی از تجاوز جنسی برای سربازان همجنسگرا و دوجنسگرا احتمال علائم پایدار PTSD یا افسردگی را افزایش می دهد.

دکتر کری لوکاس، نویسنده اصلی این گزارش، گفت: “مطالعه ما اطلاعات بحرانی را برجسته می کند: در خدمت ارتش، کارکنان دو و همجنسگرا بیشتر در معرض تجاوز جنسی هستند. اکنون زمان آن است که نه تنها تجربیات این جانبازان را درک کنیم، بلکه با درک فعل و انفعالات موجود در ارتش، پیشگیری، آموزش و مداخلات  فعالانه را در زمان نیاز ارائه دهیم. “

بر اساس این گزارش، بیش از ۴۰٪ از شرکت کنندگان مرد و زن همجنسگرا و دوجنسگرا، از علائم PTSD رنج میبرند. این درصد به نسبت با آماری کمتر از ۳۰٪ در بین کارکنان دگرجنسخواه گزارش شده است.

علاوه بر این، ۴۸٪ از پاسخ دهندگان دو و همجنسگرا گزارش دادند که از افسردگی رنج میبرند. این آمار در مقایسه، تنها ۳۶٪ از پاسخ دهندگان دگرجنسخواه را تحت تاثیر قرار داده است.

درک عوامل برای پیشگیری از آزار جنسی:
دکتر لوکاس معتقد است که برای پیشگیری از تجاوز و آزار جنسی، نیاز به درک عوامل مؤثر در شکل گیری آن در ارتش وجود دارد.

او گفت: “این مساله به خصوص برای کارکنان دو و همجنسگرا صادق است و مهم است که نیازهای سلامت روان این جانبازان صرف نظر از هویت آنها، شناخته و ارائه شود”.

این مطالعه در مجله استرس پس از بحران (JTS) منتشر شده است.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/us-lgb-troops-sexual-assault/#gs.l4FAgzc

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com