هم‌جنس‌گراستیزی کودکان -به تقلید از بزرگسالان- جیمل مایلز پسربچه ۹ ساله را به کام مرگ فرستاد

هم‌جنس‌گراستیزی کودکان -به تقلید از بزرگسالان- پسربچه ۹ ساله را به کام مرگ فرستاد.

جیمل مایلز دانش‌آموز کلاس چهارم ابتدایی هفته پیش روز اول مدرسه را با ناخن‌های مصنوعی شروع کرد و سه روز بعد بخاطر آزارهای هم‌جنس‌گراستیزانه از سوی هم‌کلاسی‌هایش خودکشی کرد.

جیمل که به مادرش گفته بود لباس‌های «دخترانه» برایش بخرد، درست پیش از آغاز مدرسه پسرش با ترس و لرز به او آشکارسازی کرده بود و می‌خواست به همکلاسی‌هایش هم آشکارسازی کند.

این کودک اهل کلورادو پیش از مرگش در فیسبوک نوشته بود که دارد آزار می‌بیند و خواهش کرده بود که این قلدری‌ها را تمام کنند. پلیس در حال تحقیق در مرگ اوست.

مادر او در مصاحبه‌ای گفت این قلدرها علت از بین رفتن پسر من هستند. دخترم به من گفت که جیمل از مدرسه به خانه آمده بوده و به او گفته بوده که قلدرها به او گفته‌اند برود خودش را بکشد. او خواهان همبستگی برای پایان دادن به قلدری و زورگویی هم‌جنس‌گراستیزانه شد.

مدیر مدرسه او با ارسال نامه‌ای به والدین عمق تاسف و ناراحتی خود را از این واقعه ابراز داشت. مسئولان آموزشی منطقه نیز در روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای تعهد خود را به تضمین احترام و کرامت انسانی تمام دانش‌آموزان فارغ از گرایش جنسی، هویت جنسیتی و یا وضعیت جنسیت اعلام کردند.

جین کلمنتی بنیانگزار بنیاد «تایلر کلمنتی» در پی این خبر از نهادهای مذهبی خواست با خودداری از اشاعه تعلیمات گمراه‌کننده و سنت‌های دگم مبتنی بر تبعیض به پایان دادن به زروگویی‌های هم‌جنس‌گراستیزانه کمک کنند. بنیاد تایلر کلمنتی به یاد پسر ۱۰ ساله وی نام‌گذاری شده است. تایلر ده ساله هم‌جنس‌گرا بود و پس از زورگویی‌های همجنس‌گراستیزانه که در فضای مجازی متوجه او بود خودکشی کرد.

منبع:

https://www.nbcnews.com/news/amp/ncna904396

https://www.nbcnews.com/news/amp/ncna904531

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com