کاندیدای دموکرات یک آگهی سیاسی در مورد تجربیاتش در رابطه با همجنسگراستیزی منتشر کرده است.

روفوس گیففرد یکی از ده دموکراتی است که در انتخابات مجلس نمایندگان ایالات متحده برای نمایندگی جامعۀ دموکرات در منطقه سه ماساچوست نامزد شده است.

گیفورد قبل از انتخابات اصلی در روز ۴ سپتامبر، یک آگهی “پیشگامانه” منتشر کرده است که بر مبارزات او به عنوان یک مرد همجنسگرا تمرکز دارد.

گرچه بسیاری از کاندیداهای دگرباش جنسی مشتاق هستند که بیش از حد به هویت خود توجه نکنند، گیفورد آن را به جلو و مرکز توجه می کشد.

در این آگهی، او می گوید: “هر کسی که بتواند در برابر یک همجنسگرا که در دهه ۸۰ رشد کرده ایستاده و بگوید که روزی در زندگی اش مبارزه نکرده است، خود را فریب می دهد. بله، من خیلی کمتر از بسیاری از مردم این سیاره و حتی در این جامعه   تلاش کردم، اما این مبارزات برای من بسیار معنی دار است و آنها من را ساخته اند. “

او اضافه می کند: “به عنوان کسی که دشنام شنیده، مورد تبعیض قرار گرفته، به عنوان کسی که به خاطر همجنسگرایی جدی نگرفته نشده است، باعث شد که بخواهم برای خود ۱۵ ساله ام مبارزه کنم. من نمی خواستم به خاطر اینکه کسی که بودم قضاوت شوم، و می دانستم که می خواهم در دنیا زندگی کنم که برای من حقوق برابر قائل است. این چیزی است که من می خواهم برای همیشه، هر روز، برایش مبارزه کنم. ما باید هر کاری که می توانیم برای افرادی که در حال مبارزه هستند، انجام دهیم.”

بر اساس گزارش صندوق پیروزی دگرباشان جنسی، که از نامزدهای دگرباش جنسی در سراسر ایالات متحده حمایت می کند، این آگهی “در سیستم های دیجیتالی که رای دهندگان در طول انتخابات اصلی در سراسر منطقه ۳ از آنها استفاده می کنند، ظاهر خواهد شد.”

گیفورد برای نمایندگی در کنگره واجد شرایط است. او در دو کمپین انتخاباتی باراک اوباما و به عنوان سفیر ایالات متحده در دانمارک از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ خدمت کرده است.

سفیر نام خانوادگی نامشخص در دانمارک به شمار می آید که به وسیله سریال مستند تلویزیونی پرواز من روی دیوار من سفیر است.

این فیلم گیفورد را در کار روزمره او به عنوان سفیر ایالات متحده و همچنین در زندگی شخصی اش، از جمله ازدواج اش در کپنهاگ با شوهرش دکتر استفن دوینسنت به تصویر میکشد.

این مستند هرچند که با به روی کار آمدن ترامپ و عزل شدن گیفورد از انتصاب سیاسی اش به پایان میرسد، با انتشار در Netflix و سراسر دنیا مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

انیس پارکر از صندوق پیروزی دگرباشان جنسی گفت: “روفوس در حال برنامه ریزی برای یک برنامه مثبت و همه جانبه برای همه ساکنان ماساچوست است – و این تبلیغ پیشگامانه نشان می دهد که در پیروزی او موجب عدالت اجتماعی خواهد شد. مبارزات و تجربیاتی که او به عنوان یک همجنسگرا دارد، میل شدید به عدالت و رفتار برابر با همه آمریکایی ها را به وجود آورده است – و روفوس بر این مساله متعهد است و با به کنگره مبارزه خواهد کرد. این آگهی، روفوس و کمپین تبلیغاتی  اش و چیزی که امروزه در بسیاری از سیاست های ما گم شده است، را به تصویر می کشد: اصالت. ما به شدت به رهبران معتبر و ارزشمند نظیر روفوس نیاز داریم تا صدای ما در کنگره ایالات متحده باشند. “

این آگهی را میتوانید در زیر تماشا کنید:

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/08/27/rufus-gifford-advert-homophobia/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com