پاپ فرانسیس به والدین کودکان دگرباش جنسی در طول سفر به ایرلند توصیه کرد که فرزندانشان را سرزنش نکنند. او همچنین از نشست جهانی خانواده دیدن کرد. این رویداد از ۲۱ تا ۲۶ آوت در دوبلین برگزار شد.

پاپ فرانسیس در ۲۵ و ۲۶ آوت در جلسه ای در فونیک پارک شرکت کرد. او والدین کودکان دگرباش جنسی را تشویق کرد تا ابتدا دعا کنند.

سپس او چنانکه در ویدیو زیر آمده است، به آنها گفت: «سرزنش نکنید، گفتگو داشته باشید، درک کنید. من هرگز نخواهم گفت که سکوت یک درمان است.”

این رهبر مذهبی گفت که نادیده گرفتن یک کودک با “گرایش های همجنس گرایی” مانند فقدان “پدر و مادر” است.

پاپ فرانسیس سپس توضیح داد که “اگر شما، پدران و مادران، نمیتوانید از عهده این کار بر بیایید، درخواست کمک کنید”.

او گفت که هر کودک حق داشتن یک خانواده دارد بنابراین پدر و مادر نباید آنها را از خانواده بیرون کنند.

پاپ این چنین به سخنان خود پایان داد: “این یک چالش جدی است، این بخشی از پدر و مادر بودن است.”

پیش از این در ماه جاری ممانعت از شرکت شبکه جهانی رنگین کمان کاتولیک (GNRC) در این رویداد بحث برانگیز شد. در حالی که آنها برای شرکت در این رویداد از ماه آوریل درخواست کرده بودند، در نهایت از پل مک کان، مدیر اجرایی رویداد WMOF، پاسخ منفی دریافت کردند.

 مک کان تأیید کرد که GNRC برای شرکت در این برنامه موفق نشده است. علت این تصمیم “عدم اطمینان از وجود فضای لازم در نمایشگاه به دلیل سایر ملاحظات لجستیک” ذکر شده است.

مدیران GNRC، روبی آلمائدا و کریس ولا، در پاسخی اظهار داشتند که امیدوارند که این تصمیم با فعالیت های برابری طلبانه آنها برای دگرباشان جنسی ربطی نداشته باشد.

در ماه مه گزارش شد که پاپ به اسقفان ایتالیایی گفته است که متقاضیان مذهبی همجنسگرا را رد کنند. مدتها پیش یک مرد همجنسگرا گفته بود که پاپ به او گفته است که خداوند او را بدون هیچ قید و شرطی دوست دارد.

خوان کارلوس کروز، که به طور خصوصی با فرانسیس صحبت کرد، گفت که پاپ به او گفته است، که همجنسگرایی او برای خدا اهمیتی ندارد.

کروز به روزنامه اسپانیایی El País گفت:” پاپ به من گفت: “خوان کارلوس، همجنس گرایی ات مهم نیست. خدا تو را اینطور آفریده و تو را همینگونه که هستی دوست دارد. خدا به همجنسگرایی تو اهمیتی نمی دهد. من هم همینطور. پاپ تو را دوست دارد. تو باید از کسی که هستی راضی باشی.”

پاپ فرانسیس قبلا گفته است که همجنسگرایان نمی توانند در جهنم بسوزند زیرا همجنسگرایی “وجود ندارد.” او علیه برابری در ازدواج، اما طرفدار اتحادیه های مدنی برای زوج های همجنس است.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/kids-gay-pope-francis/#gs.fdCcP1E

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com