عطاءالله مهاجرانی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، مطلبی در توییتر خود نوشته است: «بعد از رونمایی از هواپیمای جنگنده کوثر، موجی شروع شده است که این هواپیما تقلبی و شوآف است و … رادیوهای فارسی خارجی و سایت ها هم نقش بازی کرده اند. در انکارشان فرهنگ حقارت و زبونی پذیری آشکار است. همین ها غنی سازی اورانیوم و ساخت پهباد و موشک دوربرد را هم مسخره و انکار می کردند.»

وی همچنین در توییت دیگری می نویسد: «به خاطر صنایع مونتاژ و کپی کاری ملت ایران توی سر شاه نزد. او ایران را حراج کرده بود. مجری سیاست های آمریکا در ایران و منطقه بود. به دستور آمریکا با کودتای ۳۲ آمد و با تلنگر سفیر آمریکا هم از ایران رفت.

توهین های مکرر مهاجرانی به عقاید میلیون ها ایرانی بی سابقه نیست. او چندی پیش نیز در توییتر خود در واکنش به خبری از بی بی سی فارسی چنین نوشت: «بی بی سی در سایت خود تیتر مناسبی زده است که: تبهکاران ۸۰ ماشین را در شهرهای مختلف سوئد آتش زده اند. بسیار خوب! حالا اگر شهرهای ایران بود و ماشین ها در تهران و پاسداران آتش زنندگان می شوند دموکرات و آزادی خواه و سکولار و رضاشاه روحت شاد؟!»

مهاجرانی از جمله افرادی است که پرونده رسوایی های جنسی او در دوران صدارتش بر وزارت فرهنگ و ارشاد دوران اصلاحات باعث شد که او فرار را بر قرار ترجیح دهد و راهی دیار غربت گردد. او همچنین پس از اتفاقات سال ۸۸ در دفاع از رهبر جمهوری اسلامی برامد و او و خانواده اش را مبرا از هرگونه فساد اقتصادی خواند. ولی همزمان کوس رسوایی دیگری در پرونده مهاجرانی و فرزندش رقم خورد. دریافت پول از سعودی ها و فروختن دکل های نفتی توسط فرزندش از جمله فسادهای این شخص اصلاح طلب است.
مهاجرانی که معلوم نیست به چه دلیل اینگونه برای مقامات رژیم جانفشانی و درافشانی می نماید، بهترین راه چاپلوسی را توهین به عقاید ایرانیان و خاندان بزرگ پهلوی انتخاب کرده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com