کلویی مورتز، ستاره ای فیلم جدید تبدیل درمانی همجنسگرایان اثر کامرون پست، گفته است که برادرانش در چالش پذیرش هویت جنسی شان، سعی کردند تا “با دعا هم همجنسگرایی را دور کنند”.

مورتز در گفتگویش با بی بی سی، گفت که او در “شهر بسیار مسیحی باپتیست” رم درجورجیا بزرگ شده است.

او گفت: “بنابراین، زمانی که برادرانم آشکارسازی کردند، برای جامعه بسیار تکان دهنده بود. ما بسیار خوشبختیم که مادری فوق العاده روشنفکر داریم. اما با این وجود، آنها به هنگام آشکارسازی با احساس تنفر از خود روبرو شدند. آنها سعی کردند که با دعا همجنسگرایی را از خود دور کنند. من از این کار آنها بی خبر بودم. دعا کردن برای دور کردن همجنسگرایی در خفا و پیش از آشکارسازی، در جامعه ایی که ما در آن رشد کرده ایم، بسیار رایج است.”

مورتز، که خودش را “طرفدار و متحد” جامعه ی دگرباشان جنسی توصیف میکند، اضافه کرد که کشف کردن اینکه برادرانش این کار را انجام داده بودند، “تکان دهنده” بوده است.

ستاره بازیگر به عنوان شخصیت اصلی در The Miseducation of Cameron Post، که پس از گرفتن رابطه جنسی با مامان مجردی، فرستاده شده به یک اردوگاه تبدیل به همجنسگرا فرستاده می شود و بر اساس رمان سال ۲۰۱۲ همان نام Emily M. دانفورت

فیلم تبدیل درمانی کامرون پست در ۳ اوت در ایالات متحده آمریکا منتشر شد و از ۷ سپتامبر در بریتانیا به سینماها خواهد آمد.

این بازیگر۲۱ ساله به تازگی و در حال سخن گفتن از فیلم Boy, Erased گفت که “فیلم های دگرباشان جنسی، باید با حضور دگرباشان جنسی در آنها ساخته شود.” 

مورتز گفت که فیلم او توسط یک زن دوجنسگرا به نام دزیره اخوان کارگردانی شده است، در حالی که فیلم Boy, Erased توسط Joel Edgerton ستاره هالیوودی کارگردانی شده است.

با این حال، Boy, Erased بر اساس خاطرات یک مرد همجنسگرا به نام گارارد کانلی، که به عنوان یک نوجوان مجبور به تبدیل درمانی شد، ساخته شده است.

مورتز همچنین استدلال کرد که هالیوود می تواند بیشتر به داستان های دگرباشان جنسی بپردازد. او  گفت: “علی رغم علاقه مردم به ساخته شدن این فیلم ها و گفته شدن این روایات، آنها به اندازه کافی از آنها حمایت نمیکنند.”

او ادامه داد: “آنها هنوز به طور مستقیم و غیر مستقیم از مردان سفید پوستی که قرار است فیلم بعدی را که گزینه ایی امن تر برای جلب مخاطبان است، حمایت میکنند. آنهامی خواهند که فیلم یک بسته زیبا، قابل تحمل و پذیرش باشد.  من فکر می کنم که این ناعادلانه است. “

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/08/23/chloe-moretz-brothers-pray-the-gay-away/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com